StradhLestat Möjliggörare Joined 8 Sep 2020 Messages 2,371 Location Fruängen Today at 14:18 #81 Det går långsammare idag...så än finns det platser
Mærten May thy knife chip and shatter! Joined 13 May 2022 Messages 165 Location Kävlinge Today at 14:18 #82 Fick bekräftelse av Dante. Tack Vi ses om 2 veckor
Dante Bäst i Sverige på rollspel Staff member Joined 17 May 2000 Messages 10,158 Location Stockholm Today at 14:21 #83 Maskwa said: Klar Visst var det så att om man fick upp denna bild om betalning och man swishade så har man plats Click to expand... Japp. Jag kommer att skicka ut ett informationsmail när det börjar närma sig, men det går inte ut något automatiskt bekräftelsemail. Om informationen om betalning visas efter att du skickat in din anmälan så har du fått en plats.
Maskwa said: Klar Visst var det så att om man fick upp denna bild om betalning och man swishade så har man plats Click to expand... Japp. Jag kommer att skicka ut ett informationsmail när det börjar närma sig, men det går inte ut något automatiskt bekräftelsemail. Om informationen om betalning visas efter att du skickat in din anmälan så har du fått en plats.
Mærten May thy knife chip and shatter! Joined 13 May 2022 Messages 165 Location Kävlinge Today at 14:34 #84 Hur många platser kvar?
StradhLestat Möjliggörare Joined 8 Sep 2020 Messages 2,371 Location Fruängen Today at 14:38 #85 Mærten said: Hur många platser kvar? Click to expand... 6 just nu
Zeedox Hero Joined 14 May 2021 Messages 1,595 Location Stockholm Today at 14:44 #86 Argh, hade jag inte redan läst Stealth Train Redux hade jag så velat tjäna Datorn!