Nekromanti Mundana: Att anka eller inte anka ? ;)

Vindhand

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,253
Location
Stockholm
Attityd och överlevnad

Vilka överlever längst. Liten varelse som tigger stryk eller liten varelse som undviker stryk.

Ankor kan nog sätta sig i respekt... de är starka för sin storlek och har dessutom högre fysik och smidighet än människor. Jag ser framför mig hur folk drar sig för att mucka med en anka för visserligen är det en liten knatte (sic!) men de är aggressiva, kvicka och vildsinta.
 

Vindhand

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,253
Location
Stockholm
Re: Ankfantasy

gör inte alver och dvärgar samma funktion? Och inte förglömma Misslor

IMHO inte. Alver är människor med spetsiga öron och långt liv. Dvärgar är korta männsikor med skägg. Misslor är lobotomerade människor på prosac. Ankor är... Fantasy! :)

Det hela är naturligtvis en smaksak
 

LHB

Veteran
Joined
7 Jun 2000
Messages
5
De skall inte alls passa in i vårt vakra Mundana. Ankor är ett löjligt påfund som aldrig borde ha vissat sitt fula ansikte i stakars Drakar och Demoner. Att ankorna ens är med där beror förmodligen på att dom som jobbade med spelets olika karaktärer och raser förmodligen hade en allt för fri syn på livet, och inte alls tyckte att det var något fel med att "röka på" under arbetstid. Ankor är en stygelse ibalnd stygelser.

P.S: Friskt vågat hälfetn vunnet
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: Varför rätta den rättrådige? (nt)

Det finns ju delade meninigar om allt, eller hur !!
Jag säger vad jag tycker och du säger vad du tycker. Sen om vi tycker samma sak, det är en annan sak.

[color:purple]Jag kom !
Jag såg !
Jag spelar som F** !</font color=purple>
[color:white]// Johan K</font color=white>
 
Top