Zappelina said:Haha, underbart! Nu tappade jag bort vad det var jag höll på med och blev tvungen att läsa om alla munkarna.
Jag tänkte mig nog mer en lista typ:
kärlek
vänskap
hat
...och så tänkte jag att det kunde fortsätta vara lite så generellt, fast kanske inte fullt så generellt om man inte vill.
Zappelina said:Haha, underbart! Nu tappade jag bort vad det var jag höll på med och blev tvungen att läsa om alla munkarna.
Jag tänkte mig nog mer en lista typ:
kärlek
vänskap
hat
...och så tänkte jag att det kunde fortsätta vara lite så generellt, fast kanske inte fullt så generellt om man inte vill.
Du är en person från en värld kallad "Jorden" och året "2013". Du landade i den här världen efter att din flickvän som håller på med wicca och annat sådant där Alister Crowley bullshit använde dina D&D böcker som underlägg till en av hennes häxbrygder. Du upptäckte att tydligen talar alla engelska i den här fantasy världen och du har mar magi nu! De säger att du är en sorcerer med en outsider bloodline, vad det nu betyder. Eller, ja, det betyder att du kan vifta hotfullt mot folk och de exploderar. Du har gått med i den här äventyrar gruppen för att deras magiker tror han kan få hem dig igen. Plus, alven är rätt het...
God45 said:Vill begå självmord men vill inte göra det själv (Där är draken! Anfall!)
chrull said:God45 said:Vill begå självmord men vill inte göra det själv (Där är draken! Anfall!)
Suicide by Dragon?