Nekromanti Moduler

Draugin

Warrior
Joined
19 Feb 2001
Messages
262
Location
Gävle
Legender & Hemligheter
Vandöda & Nekromanti

fast jag kommer ändåså att köpa alla som kommer..
 

Ymir

Liten kantbaron
Joined
18 May 2000
Messages
11,207
Location
Malmö/Lund Metropolitan Axis
Vill primärt att Neogames skall ge ut moduler som täcker samtliga kultursfärer och viktigare folk, främst då Cirefaliska samväldet, Västlanden, Jargiska kejsardömet, Damarien & Västmark och i synnerhet Thalamur, som till skillnad från de tidigare nämnda är i direkt desperat behov av att levandegöras. Helst hade jag velat ha Cirefaliska samväldet, eller kanske Västlanden, men det senare beror isåfall till 50% på att jag är pervers.

En annan modul jag är rätt intresserad av är Legender & Hemligheter- jag har stört mig tillräckligt länge på att Neogames hemlighåller mundanas förflutna. Dock lär Legender & Hemligheter redan vara inkompatibel med vår kampanjvärld, då jag och Lycan har använt större delen av neogames kryptiska antydningar som inspiration redan, så jag kan nog klara mig bra utan den, egentligen. En modul om Mundanas löjligt långa historia vore också intressant.

I övrigt avskyr jag färdigskrivna äventyr, och slipper således helst sådana, liksom triviala moduler om meningslösa standard-fantasy-grejer typ Demoner och Vandöda, som man lika gärna kan utveckla själv. "Drakar" hade nog kunnat vara intressant iofs, men jag är så nöjd med de drakar jag själv åstadkommit att jag helst slipper den modulen också. :)

- Ymir, är nöjd med vad som helst så länge han slipper Hellervik
 

userfriendly

Warrior
Joined
3 Dec 2000
Messages
321
Vidrigt fult

Det första utkastet av Demoner ser, rent ut sagt, förjävligt ut. Drakar däremot, kan nog bli riktigt bra.
 
Top