Nekromanti Moduler

avatarex

Helmgast
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,217
Location
Göteborg
Jag hade bara tänkt att fråga vilken kommande modul som är mest eftertraktad.

Sjöfarare & Pirater
Legender & Hemligheter
De Fördömdas Sista Hopp
Drakar
Jargiska kejsardömet
Vandöda & Nekromanti
Atlas
Schamaner & Andar
Demoner
Misslor

Eller varför inte:
Riddare
Tjuvar
Barbarer
Västlandet
Cirefaliska Samväldet
Monster & Varelser 2 (det finns en del monster på gång, bl a gorgoner)

Vilken vill du helst ha? Kanske du har någon egen modulidé? Skulle vara kul om Marco och Carl-Johan tar till sig av debatten.



-Fyrtiotvå, sade Djupa Tanken i oändligt, upphöjt majestät.
 

hatten

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,087
Location
Luleå
Sjöfarare & Pirater Jag tvivs bäst i öppna landskap nära havet vill jag bo" /images/icons/cool.gif Till havs är en dröm att få segla på böjorna de blå på skatt jakt i söderhavet ooolala *ler* Sjöfart boken i kan enligt MIN åsikt inte komma NOG snapt och bör helst vara runt 500 sidor komplet med en kurs i hur man använder navigerar och bygger skepp...

Legender & Hemligheter.. *hmm* tja låter spännande men ÄRLIGT talat JAG kan vänta..

Drakar......... Klart efterlängtad MEN sjöfarare först...

Vandöda & Nekromanti..... Vandöda *phuu* ni vet inte vad ni pratar om VILL NI se ÄKTA vandöda prova Luleå Universitet helgen efter de olika föreningarna har haft röjar fester.. DÅ kan man se ÄKTA Zombier vandra på gatorna... Sjöfart först

Atlas.... Alltid användbart MEN Sjöfart är vitigast ( MEN den kan LÄTT föras in som en DEL av sjöfart.. )

Misslor.... HOPPAS många sidor och matrecept kakor och annat misslesött som SL kan tillaga till spelarna.. *hmm* OM man ska väljamellan sjöfart först eller misslor så vill jag nog helst att båda kommer först.. ( gullighets faktorn ÄR så stor att man gärna vill ha den fort )

Cirefaliska Samväldet.... En nödvändighet MEN Sjöfart först..

Monster & Varelser 2 (det finns en del monster på gång, bl a gorgoner).. DU vill se Gorgoner ? Okej jag kan skriva dom åt dig *ler* sak samma Jag vill se Quetzalcoatl till Eon men inte.. SÅ jag skrev den själv..

<A HREF="http://members.nbci.com/hatten_jc/eonsidan.htm" target="_new">http://members.nbci.com/hatten_jc/eonsidan.htm</A> Livet är en gåta utan enkla svar.
 

Happypuppie

Veteran
Joined
20 Feb 2001
Messages
101
Location
Göteborg
Mycket bra...

Jag har en idé...
Mäniskorna i Mundana!!!!! Där allt hur man lever ett normalt liv i Mundana (jag tycker det skulle vara roligt att testa) /images/icons/smile.gif
Men Nekromantiker boken värckar ball...

Lucky up
 

WolmerX

Warrior
Joined
22 Jun 2000
Messages
365
Location
Göteborg
Håller med men...

...jag tycker att spelarna ska baka kakor åt SL istället/images/icons/wink.gif

/WolmerX -Lobotomerad vardagsfilosof
 
Joined
3 Oct 2000
Messages
1,413
Location
Alingsås
Jag utformade gorgoner. OJ VILKEN TID DET TOG!!! Vi gick till carl johan, nä, skriv om det här, gör om det där osv.
Men nu har jag den klar och ska skicka den till cjs. (han tappade bort den efter allt vi gjort!!!) Den var faktiskt ganska bra och cjs sa själv att den var en av de mer intressanta djuren i monsterboken. Hjärtat brister av stolthet...

Fördelarna med prao...

"I begynnelsen skapade människan Gud"
 
Joined
3 Oct 2000
Messages
1,413
Location
Alingsås
Re: Försökte välja en

Om alla hemligheter blev avslöjade så får man ju inte hitta på något själv! Jag skulle vara gladare om boken inte kom ut.

"I begynnelsen skapade människan Gud"
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,423
atlasen [nt] [nc]

nc = no comments ;)

--
Yassilus, the Savior
--
"And when this land is wasted, where will we go?"
 

Boboliwsy

Warrior
Joined
6 Nov 2000
Messages
308
Location
Gävle
Re: Försökte välja en

Nä, det är inte lätt å bara välja en av dem. Det är klart man vill se allihop!

/Boboliwsy
 

hatten

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,087
Location
Luleå
Jag ser fram emot att få läsa om de Gorgoner du har skrivit Silversurfan ska faktist bli spännande../images/icons/cool.gif
Undrar gjorde du den som ett osjäliskt djur eller självmedveten ?


Livet är en gåta utan enkla svar.
 

Sir Foilan

Hero
Joined
18 May 2000
Messages
805
Location
Södertälje
Re: Försökte välja en

"Om alla hemligheter blev avslöjade så får man ju inte hitta på något själv! Jag skulle vara gladare om boken inte kom ut."

Ett tips: köp den inte, låtsas inte ens om att den finns och kör din egen grej!

/Sir Foilan
 

inte

Veteran
Joined
7 Feb 2001
Messages
135
Location
Boden
Byggen

Jag vill se en modul behandlande byggen av båtar, hus, borgar, vagnar och alt annat man vill bygga.
Även skulle jag vilja ha en modul behandlande hantverk, att ha hantverks yrken tycker jag är grymt coolt men det är lite svår att använda sig av hantverken på ett smidigt sätt utan regler.
 

Greve Apostus

Veteran
Joined
23 Jan 2001
Messages
36
Legender & hemligheter......såklart

Den mest åtråvärda boken måste väll ändå vara legender och hemmlisar..
Ruiner, skatter och förhoppningsvis lite förklaring av alla aptitretare som finns i varje modul, det skulle väll vara bra?????

MVH
Greve Apostus...........
 

avatarex

Helmgast
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,217
Location
Göteborg
Re: Byggen

Varför inte ha allt i en modul, det går ju inte att skriva hur mycket som helst om det. Men det var en mycket bra idé.

-Fyrtiotvå, sade Djupa Tanken i oändligt, upphöjt majestät.
 
Top