Nekromanti Misslor?

Joined
28 Nov 2002
Messages
25
Re: Lund, eyy? (OT)

Ja ja misslor är söta men jag måste säga att det samhälle dvärgarnas samhälle är perfekt.
Och misslorna är bra på de sätt att deras öl är billig. Men de har inte bidragigt med något till samhället.
 
Joined
1 Oct 2002
Messages
926
Location
Lund, Skåne
Re: Misslor? patetiska

"totalt korkade och patetiska de kan inte göra något."

Får jag påminna dig om att misslor varken har minus på PSY eller BIL? Om inte, så är det bara att ignorera detta inlägg :gremwink:.

Mvh Victor Palm

I'll be back
 
Joined
1 Oct 2002
Messages
926
Location
Lund, Skåne
Förlåt!

Snälla, förlåt mig! *Känner sig dum* Fan, det var en riktig miss från min sida. Jag tror att jag bara ska hålla käften ett tag...

Mvh Victor Palm

I'll won't be back for a while
 
Joined
1 Oct 2002
Messages
926
Location
Lund, Skåne
Förlåt!

Snälla, förlåt mig! *Känner sig dum* Fan, det var en riktig miss från min sida. Jag tror att jag bara ska hålla käften ett tag...

Mvh Victor Palm

I won't be back for a while
 

Kwarzim

Veteran
Joined
1 Jun 2002
Messages
125
Location
Dikanäs
Re: Förlåt!

ÅÅHHHH vilken fruktans värt dryg diskusion.... Okej allihop strunta i vad andra tycker om misslorna, det är ju ERAN jäklia spel värld, ni kan ju lika hjärna ge dem + på sty om ni så vill...
 

Svarte Faraonen

Oenofil oikofob
Joined
12 Oct 2000
Messages
10,713
Location
Värnhem, Malmö
Re: Lund, eyy? (OT)

Dvärgarna? Deras bidrag består ju bara av tråkiga saker (metall, matematik, sten, insekter), med undantag av ölet. Misslor har mer kul! Dvärgar kan man på sin höjd ha kul åt. :gremtongue:
 

Arvid

Warrior
Joined
21 Feb 2002
Messages
399
Location
Uppsala (och Piteå)
Re: Lund, eyy? (OT)

Ja ja misslor är söta men jag måste säga att det samhälle dvärgarnas samhälle är perfekt.

Perfekt på vilket sätt? Bästa att leva i? Bästa för att strida? Mäktigaste? Det du tycker är coolast? Det är stor skillnad.

Och misslorna är bra på de sätt att deras öl är billig. Men de har inte bidragigt med något till samhället.

Exempel på bidrag:
1. Bättre mat.
2. Gästfriheten deras är väldigt givande för samhället (från en person i den världens synvinkel). Själv skulle jag säga att folk som bidrar genom att vara trevliga gör en större nytta för samhället än genom vapentillverkning.
3. Variant av Consabers kodsystem.
4. Spridning av musik.

Sen så är "bättre för samhället" lite luddigt. Bättre för vilket samhälle? Ett visst land eller större delar av Mundana.
 
Joined
29 Nov 2001
Messages
1,337
Location
Göteborg
Re: Misslor? patetiska

Du vet Zarach, du ger en rätt dålig bild av dej själv med din attityd på forumet.

FÖ. Skulle jag vilja se din envetnaste dvärg säga åt Smultron att hon inte kan slåss (synd bara att hon är död, dumma Ilric)

jaja, du kan få nöja dej med att utmana Od Gråmantel på duell....
Iaf, själv tycker jag inte om misslor, men har ändock spelat ett par. Mitt ogilande beror på att jag inte är så förtjust i att rollspela deras mentalitet, men de är på det hela rätt intressanta.
 

Cohen

Swordsman
Joined
4 Nov 2002
Messages
420
Location
Gävle
Re: Misslor? patetiska

Det enda en missla duger till är att brygga öl och gå ärenden. De har aldrig gjort något ifrån sig i strid och det kommer de aldrig att göra. totalt korkade och patetiska
de kan inte göra något.


Misslor kan väl inte brygga öl heller!
Det är ju bara svagdricka.

Beträffande strid så har jag sett en missla som utan problem skulle ha slagit ner en tirak om han blev irriterad.
Det var han så gott som jämt.
Extraordinärt stark missla med tunga vapen och ett humör som skulle skrämma bort ett hyggelmonster.
DET ÄR ATT ÅSTADKOMMA NÅGOT I STRID: PANISK SKRÄCK OCH STOORA HUGGSKADOR.
 

Kwarzim

Veteran
Joined
1 Jun 2002
Messages
125
Location
Dikanäs
Re: Misslor? patetiska

Det var min lilla missla det, men Cohen hade en missla med rör: 23, sty: 16 och psy: 18. Det är ett litet problem vi har, vi FÅR JÄMT HÖGA ATTRIBUT!!
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
Re: Misslor? patetiska

"Misslor kan väl inte brygga öl heller! Det är ju bara svagdricka."

Om du säger det högt i närheten av en missla så lär du snabbt upptäcka att misslor inte är så fridsamma ändå, och orsaken till att du tycker att misslaölen plötsligt smakar piss är... plötsligt förklarlig och mycket logisk. :gremwink:
 

Kwarzim

Veteran
Joined
1 Jun 2002
Messages
125
Location
Dikanäs
Re: Misslor? patetiska

missle öl är säker gott men Cohen och jag är bara ute efter svarta draken som vi kan häva i oss.
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
Re: Misslor? patetiska

"missle öl är säker gott men Cohen och jag är bara ute efter svarta draken som vi kan häva i oss."

Åkej, så lika delar läkarsprit, terpentin, tjära och finkelolja är alltså gott?
 

Mäster Atrion

Warrior
Joined
24 Nov 2002
Messages
243
Location
Piteå, Norrbotten
Re: Misslor? patetiska

Knappast misslorna är mycket bättre än vad dvärgarna är. Dom varierar även mer än vad en dvärgisk bryggare gör. Det enda han gör åt sina ölpimplande släkningar är kvasr.
 

Kwarzim

Veteran
Joined
1 Jun 2002
Messages
125
Location
Dikanäs
Re: Misslor? patetiska

jag sa aldrig att det var gott vi är bara ute efter att slå nya rekord i att häva i sig saker.
 
Top