Nekromanti Misslor?

fatlizard

Veteran
Joined
25 Oct 2002
Messages
78
Location
Jörpträsk
kan nån ge mig en beskrivning på misslor? det står ju typ ingenting om dom. Dom har spetsiga öron skogstroll gillar dom men Ylkar hatar dom(har jag för mig).

tack på förhand

M.F.H.
 

fatlizard

Veteran
Joined
25 Oct 2002
Messages
78
Location
Jörpträsk
om du kan det så gör det för fan i våld!! om du inte kan så skulle du kanske vara så vänlig och tipsa mig vilka som kan. (helst här på forumet)

M.F.H.

fatlizard
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
"om du kan det så gör det för fan i våld!! om du inte kan så skulle du kanske vara så vänlig och tipsa mig vilka som kan. (helst här på forumet)"

Det fanns en länk i mitt svar. Klicka på den.

(och om du inte hittar den eller är för lat för att leta, klicka här)
 

fatlizard

Veteran
Joined
25 Oct 2002
Messages
78
Location
Jörpträsk
hmm förlåt om jag ööö.. lät sur. Men jag läste inte så noga.
Tack, nu vet jag typ allt om misslor!

M.F.H

fatlizard
 
Joined
1 Oct 2002
Messages
926
Location
Lund, Skåne
Lund, eyy? (OT)

Hur gammal är du, och behöver ni nya spelare i er spelgrupp? Sist jag spelade var typ en månad sedan, då min spelgrupp verkar ha tröttnat eller nåt.

Tilläggas bör kanske att jag är 14 år.

Mvh Victor Palm

I'll be back
 
Joined
28 Nov 2002
Messages
25
Re: Misslor? patetiska

Det enda en missla duger till är att brygga öl och gå ärenden. De har aldrig gjort något ifrån sig i strid och det kommer de aldrig att göra. totalt korkade och patetiska de kan inte göra något.
 

Mäster Atrion

Warrior
Joined
24 Nov 2002
Messages
243
Location
Piteå, Norrbotten
Ganska korta ungefär som dvärgarna, barn lika ansikten. nästan alv liknande endast p.ga öronen. Men blir om jag har rätt ogärna kallad för alv släkting. Är älskade av kraggbarbarerna.
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Re: Misslor? patetiska

Det enda en missla duger till är att brygga öl och gå ärenden. De har aldrig gjort något ifrån sig i strid och det kommer de aldrig att göra. totalt korkade och patetiska de kan inte göra något.

Ja precis, för det är ju strid som gäller. Är man inte bra och slåss så är man ju inget att ha eller?


Storuggla, så trött
 
Joined
1 Oct 2002
Messages
926
Location
Lund, Skåne
Fattar du ingenting?

Jag är nästan säker på att Storuggla var väldigt ironisk i sitt förra inlägg. Han menade ju att det är du som tycker att strid är det ända nödvändiga att kunna. Eller nått...

Mvh Victor Palm

I'll be back
 

Morgoth

Swashbuckler
Joined
2 Apr 2001
Messages
2,450
Location
Uddevalla, Västra Götaland
Bappabappa!

"Han menade ju att det är du som tycker att strid är det ända nödvändiga att kunna"

Kolla gärna vem Storuggla svarade på innan du kommer med sådana här påhopp. De har hänt förr och är en produkt av slarv.

/Mogge, moddewannabe
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Re: Misslor? patetiska

"Det enda en missla duger till är att brygga öl och gå ärenden."

Fruktansvärt oandvändbart när samhället är uppbyggt av tungt beväpnade stridspittar med stora bröstmuskler.

"De har aldrig gjort något ifrån sig i strid och det kommer de aldrig att göra."

Nä, och strid är förståss det enda som räknas. Tacka vet jag kraggbarbarerna, det är mycket mer realistiska. :gremlaugh:

"totalt korkade och patetiska de kan inte göra något. "

Är man liten och stridsoduglig så säger ju det sig självt att man dessutom är korkad, handlingsförlamad och patetisk. Som alla vet sitter nämligen hjärnan i höger biceps.

Allvarligt talat så kan du väl skriva lite mer genomtänkta inlägg i fortsättningen? Bara för att en viss ras inte passar ihop med din spelstil så är den inte oduglig.
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Re: Fattar du ingenting?

Jovisst var jag ironisk. Men mot någon annan. :gremcrazy:


Storuggla, ironi frdas illa över nätet
 
Top