Metal Magic Challenge V

Jag har skrivit långsammare än någonsin och jag har inte sovit och man, det kanske är riktigt jävla dåligt. Men jag har 12 sidor och har en bit kvar på första utkastet. Och det känns ärligt och mer som hur jag planerar för mig själv än vanligt.

Jag har skrivit långsammare än någonsin och jag har inte sovit och man, det kanske är riktigt jävla dåligt. Men jag har 12 sidor och har en bit kvar på första utkastet. Och det känns ärligt och mer som hur jag planerar för mig själv än vanligt.

Inte sovit sedan utmaningen började? Låter....ohälsosamt!

Jag jobbar bäst under press, så har ställt klockan så jag kan slänga ihop alla mina ideer 30 minuter innan deadline!

Mer seriöst så tänkte jag börja skriva lite när alla omdömen för eleverna är satta nu till helgen.

Jag kom igång med utmaningen men sen bet IRL mig i röven. Hoppas få loss lite tid att sy ihop det innan deadline.
Jag jobbar bäst under press, så har ställt klockan så jag kan slänga ihop alla mina ideer 30 minuter innan deadline!

Mer seriöst så tänkte jag börja skriva lite när alla omdömen för eleverna är satta nu till helgen.

Kom igen! Ni tar er i mål!

Ge alla elever IG, klart! :D

Blev chefen arg för att du prioriterade tävlingen eller för att du satte ett betyg som inte längre används? 😊😉

Båda delar xD jag hävdade att det var en viktig del av ungdomens undervisning i historia att få dessa äldre betyg.... Samtalet blev inte bättre när han såg eleven som fått betyget godkänd med bravur...

Hur vill du att man skickar in sitt bidrag? Man kan inte bifoga filer i PM verkar det som.

Mitt bidrag är föresten 18 sidor med framsida och baksida.

Jaja, det blev vad det blev men skickar in mitt bidrag. Sammantaget blev det 5 och 1/2 - 6 sidor.

Ska bli kul att se övriga deltagares bidrag sen när de läggs upp.

Jaja, det blev vad det blev men skickar in mitt bidrag. Sammantaget blev det 5 och 1/2 - 6 sidor.

Ska bli kul att se övriga deltagares bidrag sen när de läggs upp.

Hur skickade du in det? Jag har inte listat ut hur jag ska göra det!

Hur skickade du in det? Jag har inte listat ut hur jag ska göra det!

Inte jag heller, så jag tar tillbaka delen om att jag skickar in den... Jag kände mig förvirrad och tänkte att jag är nog den enda som är korkad. Nu när läromästaren sagt att denne inte heller fattar så kan även jag medge att jag inte fattade hur man skickar in den :D

Back