Beastslayer
ROTN
ehh var det 5 sidor eller 5 ord![]()
Minst 5 sidor!
ehh var det 5 sidor eller 5 ord![]()
Jag har skrivit långsammare än någonsin och jag har inte sovit och man, det kanske är riktigt jävla dåligt. Men jag har 12 sidor och har en bit kvar på första utkastet. Och det känns ärligt och mer som hur jag planerar för mig själv än vanligt.
Går hyfsat frammåt ändå, jag skulle väll säga att jag är typ 60% klar16 dagar kvar!
Hur går det för folk?
Vi har fått se ett par sneak peaks.
Jag kom igång med utmaningen men sen bet IRL mig i röven. Hoppas få loss lite tid att sy ihop det innan deadline.
Jag jobbar bäst under press, så har ställt klockan så jag kan slänga ihop alla mina ideer 30 minuter innan deadline!
Mer seriöst så tänkte jag börja skriva lite när alla omdömen för eleverna är satta nu till helgen.
Kom igen! Ni tar er i mål!
Ge alla elever IG, klart!![]()
Chefen blev så arg sist jag gjorde det med hänvisning till viktig utmaning på WRNU...
Blev chefen arg för att du prioriterade tävlingen eller för att du satte ett betyg som inte längre används?Chefen blev så arg sist jag gjorde det med hänvisning till viktig utmaning på WRNU...
Blev chefen arg för att du prioriterade tävlingen eller för att du satte ett betyg som inte längre används?![]()
Jaja, det blev vad det blev men skickar in mitt bidrag. Sammantaget blev det 5 och 1/2 - 6 sidor.
Ska bli kul att se övriga deltagares bidrag sen när de läggs upp.
Hur skickade du in det? Jag har inte listat ut hur jag ska göra det!
Kan ni inte ladda upp dem på gdrive och länka dem?
Det borde mina teknik kunskaper kunna fixaKan ni inte ladda upp dem på gdrive och länka dem?