Manlig hagga

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,490
Ah, så dum jag är!
Svaret är så klart en Drake!
En gammal girig makt som kidnappar åtråvärda kvinnor.
Det känns för omänskligt… Men mest har jag använt draken så mycket som Satan så mina spelare skulle ha lätt att missa det jag vill.
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,467
Location
Helsingborg
Det känns för omänskligt… Men mest har jag använt draken så mycket som Satan så mina spelare skulle ha lätt att missa det jag vill.
Hade enkelt kunnat låta draken fått tagit en mänsklig skepnad och driva ett gigantiskt företag. Har en egen privat ö.
 

Tant Ragnar

Gamle usling
Joined
23 Jun 2016
Messages
2,109
Den har jag inte koll på!
Gammal gubbe som lurar dig att hjälpa honom genom att bära honom på ryggen, sedan klamrar han sig fast med övermänsklig styrka och du tvingas att gå dit han vill, när han vill. När du trillat av pinn av utmattning äter han upp dig.
 

Cybot

Mest spelbar
Joined
19 Oct 2001
Messages
4,341
Location
Helsingborg
Onekligen en klassiker! Jag vet inte om han känns så specifikt maskulint dålig bara. Han är sjukt ond och kul dock!
Tja. Han pervar konstant på kvinnor och förvandlar dem till diverse otrevliga saker om de inte går med på hans förslag. Fantasy Harvey Weinstein.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,490
Tja. Han pervar konstant på kvinnor och förvandlar dem till diverse otrevliga saker om de inte går med på hans förslag. Fantasy Harvey Weinstein.
Okej, nu, det är en bra vinkel jag kan jobba med! :D
 
Top