Varulv Mörkret Mellan Stjärnorna [R1] Första rundan

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,747
Location
Göteborg
Jaha, vad säger pakten då?
Expandera i R1 och köp siande och väktande i R2. Vilket, om alla följer den, i alla fall gör det lite trängre på förstaplatsen. Jag kommer dock inte att expandera i R1, för om pakten håller så kommer de rikaste att riskera giljotinen, och jag gillar inte att folk har koll på hur mycket stålar jag har.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,379
Expandera i R1 och köp siande och väktande i R2. Vilket, om alla följer den, i alla fall gör det lite trängre på förstaplatsen. Jag kommer dock inte att expandera i R1, för om pakten håller så kommer de rikaste att riskera giljotinen, och jag gillar inte att folk har koll på hur mycket stålar jag har.
Så pakten är fortfarande att inte ekonomiexpa.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,379
Eller menar du ekonomiexpa i R1 och köpa siande/väktande i R2? I så fall kan jag vara med.

Eller ja, jag tänker ju såklart ekonomiexpa denna runda oavsett, så jag är ju i praktiken med i pakten oavsett vad jag skriver här i tråden
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,747
Location
Göteborg
Eller menar du ekonomiexpa i R1 och köpa siande/väktande i R2? I så fall kan jag vara med.

Eller ja, jag tänker ju såklart ekonomiexpa denna runda oavsett, så jag är ju i praktiken med i pakten oavsett vad jag skriver här i tråden
Jepp, det är den Nya pakten.
 

fjodorsenuba

Krigarpoet
Joined
2 Nov 2020
Messages
1,027
Halloj din gamla rymdfarare.
Du hade senast ett idogt egenrace mot Martin senast har jag för mig.
Denna gång är det nåt helt annat pg, ge oss lite mer analys, vad är dina vibbar?
Nej denna gång har jag inte mycket att tillägga. Tycker planen är bra i runda 2 och inte runda 1 som @Martin3 lägger fram. Känner inte att det rödar honom dock.

Jag fortsätter med min plan att expandera denna runda och kommer inte lägga någon röst.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,379
Alright, jag kommer alltså ekonomiexpa denna runda. Så om det innebär att jag är med i någon pakt är det väl så.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,379
Sen:

Är xyas Megakorp innebär hans röst på mig att han (och jag då) inte kommer vinna. I synnerhet om alla andra ekonomiexpar.

Är han mörkergubbe är logiken så klart en annan.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,596
STOPP!
Nu kommer jag räkna krediter och uppdatera information. Håll ut tills all bokföring är färdig!
 
Top