Många stora släpp 2024

Arrikir

Swordsman
Joined
14 Jan 2019
Messages
461
Location
Uppsala
Det hade kanske kunnat vara en lösning även för FL själva, om de vill minska ner på mängden IP. Spelvärlden i Svärdets sång är gissningsvis den lägst hängande frukten, men med en rejäl dos meck hade det nog gått att äventyra i Symbaroums värld med DoD-reglerna.
Jag hade gärna sett såväl Svärdets sång som Symabaroum med DoD23, det hade varit riktigt nice
 

Rangertheman

Swashbuckler
Joined
15 Dec 2015
Messages
3,172
Jag hade gärna sett såväl Svärdets sång som Symabaroum med DoD23, det hade varit riktigt nice
Inte jag! :D Inte Symbaroum. Men om valet stod mellan en nedläggning av IP:n och en portning till DoD23, då hade jag motvilligt kunnat acceptera det :)
 

Badmojo

Old’s cool
Joined
21 Sep 2011
Messages
1,911
Location
Marjura
Inte jag! :D Inte Symbaroum. Men om valet stod mellan en nedläggning av IP:n och en portning till DoD23, då hade jag motvilligt kunnat acceptera det :)
Svärdets sång är ju inte svårt att hacka till DoD23, men skulle inte tacka nej till dual stats-moduler framgent.
Kanske de tre(?) utgivna SS-kampanjerna inte motiverar ett nysläpp till DoD23 pga förmodat överlappande kundgrupp/lite olika känsla osv?
 

Arrikir

Swordsman
Joined
14 Jan 2019
Messages
461
Location
Uppsala
Nej, jag tror också att en DoD23 till Svärdets stång ligger långt ner i den hypotetiska listan just p.g.a. ovelap och regler som är relativt lätta att konvertera mellan. Symbaroum står väl rätt stadigt på egna ben, tänkte mer en konverterings dokument eller lite tips och råd snarare än att allt material släpps på nytt :)
 
Top