Wow, det där trollet..!trudvang legends brädspelet.
Tack! Tror det kallas en Hrimfurst (är inte helt insatt i Trudvang). Att måla lite större figurer är överlag något enklare. Mera yta att blenda på osv.Din nivå av målande höjer spelandet.
Mycket snyggt. Gillar verkligen baserna.Har drygt om 2 hela armeer till Conquest. Odöda romare och inkaliknande dinosaurieridande musikaliska orcher...jag är kass på att ta bilder men båda armeerna är nog norr o 100 modeller ihop. Basing är nog min favorit del av det hele...
Om någon är intresserad så saknar jag någon att kriga med här i västergötland
View attachment 26246View attachment 26241View attachment 26242View attachment 26243View attachment 26244View attachment 26245
Tack å bock!Mycket snyggt. Gillar verkligen baserna.
Conquest drar ju verkligen hårt i villhöver-nerven (trots att det är i lite annan skala än allt annat jag har). Särskilt när det är så där snyggt målat, bra jobbat!Har drygt om 2 hela armeer till Conquest. Odöda romare och inkaliknande dinosaurieridande musikaliska orcher...jag är kass på att ta bilder men båda armeerna är nog norr o 100 modeller ihop. Basing är nog min favorit del av det hele...
Om någon är intresserad så saknar jag någon att kriga med här i västergötland
View attachment 26246View attachment 26241View attachment 26242View attachment 26243View attachment 26244View attachment 26245