Det skulle vara intressant att veta vad ni anser är ett signum för ett mästerligt scenario / äventyr inom spel som Kult / CoC / Vampire etc..
Är det långa invecklade konspirationer som aldrig tycks ta slut? Är det innovativa grepp som inbegriper vardagsrealism, vilket sakta men säkert blir surrealistisk ondska? Är det intressanta och mångfacetterade skurkar / monster / npc's som spelarna aldrig riktigt får grepp om? Är bakgrundsinformation och research viktiga i era kampanjer?
Och har ni förslag och synpunkter på existerande scenarion som ni kanske rentav har förbättrat (enligt egen utsago *S*)?
Är det långa invecklade konspirationer som aldrig tycks ta slut? Är det innovativa grepp som inbegriper vardagsrealism, vilket sakta men säkert blir surrealistisk ondska? Är det intressanta och mångfacetterade skurkar / monster / npc's som spelarna aldrig riktigt får grepp om? Är bakgrundsinformation och research viktiga i era kampanjer?
Och har ni förslag och synpunkter på existerande scenarion som ni kanske rentav har förbättrat (enligt egen utsago *S*)?