Tjofräs! Varit lite busy. Kul att vi är många men satan vad text det blir att hinna ifatt. Lite tankar:
Ang outande - Nejförfan, det väntar vi med. Jag kanske är paranoid men ulvarna har redan koll på upplägget och vet vilka roller de kan claima riskfritt.
Siare ska inte outa sig förrän de har siat TVÅ pers, alltså tidigast runda 3. Och då endast om du siat någon röd. Har du bara siat gröna så är du troligen naiv eller riktig siare och isf ska du hålla huvudet kvar bakom planket (möjligen med undantag för om vi håller på att rösta ut en grönsiad eller dig själv).
Anth tycker jag grönar sig när han inte hänger med på tåget mot mig. Helt rätt tänkt att det är för tidigt att slösa röster på en inaktiv. En ulv VET ju att jag är bybo och skulle hemskt gärna haka på ett befintligt drev. Rasmus rödar sig av motsatt anledning; varför piska upp (det låg redan lite röster på mig) ett värdelöst drev på mig i det här skedet? Nä, du är rutinerad och vet bättre än så, Rasmus. Biobunker, Andersson och Legovlar hakar snabbt på Rasmus, vilket rödar dem ännu mer än Rasmus. De liksom bara glider in i vinddraget efter Rasmus och tappar lite röster på mig. Visserligen i ett rätt tidigt läge men ändå. Ulvar vill inte ta ställning men vill ändå visa att de är med i spel.
DOCK,
@Anthrox Du skriver bak i post 40 att "Rollsiaren har INTE fått ett vanligt siar-PM". Hur tänker du där?