Jag funderade häromdan på om vi inte kunde ha en equipment-bank (det skulle underlätta om alla har profiler så vi har lite koll på vad folk har för pyrlar), typ, så att vi delar med oss av saker till andra med rätt +attr istället för att slänga upp det på AH (jag har tjänat perversa pengar på AH genom att sälja 12-13-levelprylar till överpris - det är då folk kommer in till Orgrimmar första gången och har lite pengar över, och i fallet n00bs är för dumma för att veta sakers värde). Jag har haft ett par riktigt bra saker på level 20 som jag slängt iväg för 40-50 silver, alldeles nyss en tvåhandsklubba med +9 stam till exempel, som jag helt enkelt inte visste vem som kunde tänkas vilja ha. Ibland trillar det inte schyssta rustningar med fel +attr för mig och så vidare.
Jag ska få upp min RPGoutfitterprofil, men i första hand vill jag ha prylar med +attr på Int, Sta och Spi, i den ordningen. Gärna med schysst ARM men det är inget tvång. Jag har bra vapen, rustning, cape, handskar och axlar, men bälte, byxor och skor har lite att önska för maxad twink.
Jag ska få upp min RPGoutfitterprofil, men i första hand vill jag ha prylar med +attr på Int, Sta och Spi, i den ordningen. Gärna med schysst ARM men det är inget tvång. Jag har bra vapen, rustning, cape, handskar och axlar, men bälte, byxor och skor har lite att önska för maxad twink.