Nekromanti Loot

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Jag funderade häromdan på om vi inte kunde ha en equipment-bank (det skulle underlätta om alla har profiler så vi har lite koll på vad folk har för pyrlar), typ, så att vi delar med oss av saker till andra med rätt +attr istället för att slänga upp det på AH (jag har tjänat perversa pengar på AH genom att sälja 12-13-levelprylar till överpris - det är då folk kommer in till Orgrimmar första gången och har lite pengar över, och i fallet n00bs är för dumma för att veta sakers värde). Jag har haft ett par riktigt bra saker på level 20 som jag slängt iväg för 40-50 silver, alldeles nyss en tvåhandsklubba med +9 stam till exempel, som jag helt enkelt inte visste vem som kunde tänkas vilja ha. Ibland trillar det inte schyssta rustningar med fel +attr för mig och så vidare.

Jag ska få upp min RPGoutfitterprofil, men i första hand vill jag ha prylar med +attr på Int, Sta och Spi, i den ordningen. Gärna med schysst ARM men det är inget tvång. Jag har bra vapen, rustning, cape, handskar och axlar, men bälte, byxor och skor har lite att önska för maxad twink. :gremsmile:
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,874
Location
Stockholm
Läderprylar »of the Monkey« (Agility och Stamina) är min :tekopp:. Men det bör vara kring min level ungefär, annars är chansen stor att jag redan har bättre prylar (Darzhag är något av en shopaholic har jag märkt).

Och självklart: Om någon råkar hitta en schysst bössa tackar jag aldrig nej.

Dessutom en påminnelse: Elixir of defense, så att jag kan bygga blåa toughened leather gloves till alla som vill ha.
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Elixir of defense

Vi kanske ska göra en guild-investering. Skaffa receptet så har jag nog ingredienser så det räcker och blir över, jag har massa Bruiseweed och Kingsblood iallafall, och nåt jävla recept innehåller väl dem... :gremlaugh:
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Elixir of defence är ett Trainer recept och du får den vid 130 i Alchermy
Wild Steelbloom och Strangel kelp ingår.
 
Top