Nekromanti Lookalikes

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Konrad Konvalj said:
Jag och mina vänner tycker att användare HODOR är snarlik-->

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Klicka för att visa.. <input type="button" class="form-button" value="Visa dolt innehåll" onclick="toggle_spoiler(this, 'Dölj innehåll', 'Visa dolt innehåll')" /></div><div class="ubbcode-body"><div style="display: none;">


Den här filuren som är med i Game of Thrones
</div>
______________________________
Hodor said:
Visdomsord by Konrad Konvalj:
HODOR! är briljant, HODOR! är som +1 fast bättre. Visst kan det tolkas som -1 om man är på det humöret, men gör inte det! HODOR! gör mig glad och får mig att skratta. Läs HODOR! som +1 varje gång du läser HODOR! så kommer du också bli glad.</div></div>

Det var ett jävla tjat om Hodor
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,199
Location
Malmö
Svarte faraonen said:
Här har vi mig vid en pre-lajv-fotografering i höstas. Takers?




Komplimang eller förolämpning? I couldn't say.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,496
Svarte faraonen said:
Det är lugnt, jag har inga systrar.
Så du puttar bara ut 8 åringar från fönster för att det är kul då :gremwink:
 

Svarte Faraonen

Oenofil oikofob
Joined
12 Oct 2000
Messages
10,694
Location
Värnhem, Malmö
Något måste man göra för att liva upp jobbet som lärarvikarie.

Förresten, på tal om ingenting, är det någon som har några bra tips om hur man övar upp sin icke-dominanta hand?
 

Cybot

Mest spelbar
Joined
19 Oct 2001
Messages
4,343
Location
Helsingborg
Svarte faraonen said:
Förresten, på tal om ingenting, är det någon som har några bra tips om hur man övar upp sin icke-dominanta hand?
Använd den. Både styrkemässigt och till finmotorik.
Öva upp styrkan i din icke-dominanta hand. Använd den för att måla och rita. Lär dig att fånga bollar osv.

Själv blev jag inte strikt högerhänt förrän skolan började. Innan dess var jag dubbelhänt med en viss betoning på vänsterhanden.
25 år senare är jag väldigt högerhänt. Styrkan och Finmotoriken i vänsterhanden är inte mycket att komma med nu.
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,200
Location
Göteborg
Haha! I helgen har jag blivit jämförd med inte mindre än tre personer: Mediet Birkan Tore och skejtaren Tony Alva. Dessutom Tommy Nilsson, av någon anledning.


Birkan Tore.


Tony Alva.
 
Top