Nekromanti Lookalikes

Svarte Faraonen

Oenofil oikofob
Joined
12 Oct 2000
Messages
10,694
Location
Värnhem, Malmö
Dnalor said:
Svarte faraonen said:
Bland forum-lookalikes har jag och Bunny från och till blivit misstagna för bröder, eller vid ett tillfälle rent utav tvillingar. Det var dock ett par år sedan; nu är jag avsevärt skäggigare, medan Bunnys försök på det planet... tja, han försöker, i alla fall.
Vill minnas att du och jag också blev misstagna för bröder av ligisterna som hängde i din gamla port.
Ja, det är sant. Vi borde hitta ett sätt att dra nytta av det där, om det inte vore lite drygt att Bunny är äldst av oss men ser fräschast och minst sliten ut.
 

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,884
Location
Barcelona
Svarte faraonen said:
Dnalor said:
Svarte faraonen said:
Bland forum-lookalikes har jag och Bunny från och till blivit misstagna för bröder, eller vid ett tillfälle rent utav tvillingar. Det var dock ett par år sedan; nu är jag avsevärt skäggigare, medan Bunnys försök på det planet... tja, han försöker, i alla fall.
Vill minnas att du och jag också blev misstagna för bröder av ligisterna som hängde i din gamla port.
Ja, det är sant. Vi borde hitta ett sätt att dra nytta av det där, om det inte vore lite drygt att Bunny är äldst av oss men ser fräschast och minst sliten ut.
Vad du försöker säga är att han ser ut som en liten gosse medan vi ser ut som män.
 

Bunny

Crazy like a fool
Joined
15 Oct 2002
Messages
2,952
Location
Knivsta
Dnalor said:
Svarte faraonen said:
Dnalor said:
Svarte faraonen said:
Bland forum-lookalikes har jag och Bunny från och till blivit misstagna för bröder, eller vid ett tillfälle rent utav tvillingar. Det var dock ett par år sedan; nu är jag avsevärt skäggigare, medan Bunnys försök på det planet... tja, han försöker, i alla fall.
Vill minnas att du och jag också blev misstagna för bröder av ligisterna som hängde i din gamla port.
Ja, det är sant. Vi borde hitta ett sätt att dra nytta av det där, om det inte vore lite drygt att Bunny är äldst av oss men ser fräschast och minst sliten ut.
Vad du försöker säga är att han ser ut som en liten gosse medan vi ser ut som män.
Vad kan jag säga annat än att det är skönt att slippa åldersnojjan i erat sällskap, kära vänner!
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Storuggla said:
Krille? Arfert?


Storuggla, slogans i tv
Antingen så är det för att det inte är samma bild som hon använde förut, eller så ser dom inte så lika ut ändå..

Anyhoo, w176 tycker jag är jävligt lik Shannon Doherty d.y.v.

 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
"Här är en bild på mig."

Ja det är det. Här är en bild på Håkan Juholt.



Storuggla, eller hur menade sören
 

tull

Hero
Joined
12 Jun 2008
Messages
1,708
Location
Uppsala
Har fått höra att jag liknar moderaternas partisekreterare. Fast ung, blond och het då.

 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Storuggla said:
"Här är en bild på mig."

Ja det är det. Här är en bild på Håkan Juholt.



Storuggla, eller hur menade sören
Jag tänkte att det skulle bli lättare att hitta lookalikes om vi vad användarna, så att säga, looks like. Tycker du Juholt är min lookalike? :gremlaugh:
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Jaha, jag trodde du bara ville skryta med att du hade en "come at me bro"-pose i fjällen. :gremwhistle:


Storuggla, utmanar lämlar och renar
 

Unfair

Hero
Joined
3 Jan 2009
Messages
1,107
Location
Göteborg
Jag har efter en lång tids grumlande lyckats dra slutsatsen att vår kära Storugglas mycket unika utseende kanske inte är något han kommit på själv! Hör och häpna men jag tror han kopierat vissa drag från sin mor!



Ni ser! Lika som bär!



Googles bildigenkänning tycker dock snarare att han är en modell.
 
Top