Tycker inte det finns mycket alls att välja på. Är de andra apparna lika dåliga?
Jag har signat upp mig på 3 gratismånader på bookbeat. Tycker inte det finns mycket alls att välja på. Är de andra apparna lika dåliga?
Även om jag såklart helst sett att man faktiskt kunde få ladda ner dem i DRM-fritt format också.
Legimus!
Alltså biblotekens ljudboktjänst. Gratis med kräver att du kontaktar bibliotek för att få det
För att få tillgång till det behöver du ha någon funktionsnedsättning eller sjukdom som gör det svårare att läsa vanliga böcker. Till exempel utbrändhet, neuropsykriatiska diagnoser, synnedsättning, smärtproblrmatik eller något annat.
Ja och nej. I praktiken om du tar valfri scifi bok är det samma utgåva och uppläsare du hittar på Legimus, som på Storytel som på Google playBlandar du inte ihop ljudböcker och talböcker här? Eftersom talböcker måste sakna gestaltning, är det antagligen inte vad man är ute efter om man vill ha en ljudbok, alldeles förutom att det stora flertalet inte kvalar in.
Finns många sätt att ladda ner dina Audible-böcker i DRM-fritt format:
Regel 3: Respektera lagen. Posta inget som är olagligt enligt svensk lag och uppmuntra heller ingen annan att bryta mot svensk lag.
Regel 9: Respektera våra beslut. Moderatorerna har rätt att dela ut tillsägelser, och tillfälligt eller permanent stänga av användare som bedöms agera i strid med dessa reglers mening; till och med användare som följer deras bokstav. Alla moderatorbeslut kan överklagas till redaktionen. En överklagan ska skickas som privat meddelande till en av redaktörerna eller som epost till redaktion@rollspel.nu. Svara inte på modereringen i tråden där den postades.
Jag skall gå ned några trivselkilo och för att få pepp att komma ut så tänkte jag skaffa mig en ljudbokstjänst. Vilken skulle ni rekommendera vad avser pris, innehåll, delning i hushåll, stöd för nedladdning etc?