LinCon 2022

nano

Diehard, death or glory Toad
Joined
25 Apr 2019
Messages
500
Hur är det med spelledande på förbokade pass, räknas det som funkis?
Boende, jag hittar inte riktigt nåt om sovsalar och sånt, vandrarhem/hotell föreslås?

Ja, den är riktigt, riktigt bra.
Där du, det fanns nåt ändå ;)
 

Magnus Widqvist

Cap'n Coffee
Joined
13 Jun 2017
Messages
19
Location
Uppsala
Arghle! Sista dagarna i Maj. årets mest arbetsintensiva period för mig som jobbar på universitet. Sluttentaperiod liksom.
Tentamenssamordnaren Widde.
--MW
 

Marrik den allvetande

Spelsnackande Vapenbroder
Joined
2 Oct 2017
Messages
204
Jag kommer vara där. Kommer nog delta i ett pass Alice är försvunnen och kommer annars sikta på att spelleda Call of Cthulhu Sverige eller Symbaroum i en korridor för den som är sugen.
 

Max Raven

T12-kultist
Joined
20 Oct 2009
Messages
4,333
Location
Malmö
Jag är lite sugen men har nog inte lust/ork för alla dagar, utöver att jag inte är säker på kattvakt. Är det värt om man är Malmöit?
 

Ulfgeir

Swashbuckler
Joined
6 Feb 2001
Messages
3,177
Location
Borås, Sverige
Kommer som det ser ut nu, åka dit under lördagen. Så blir att kolla i butiker, snacka med folk, och kanske testa något spel.
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,615
Location
Göteborg
Jag är lite sugen men har nog inte lust/ork för alla dagar, utöver att jag inte är säker på kattvakt. Är det värt om man är Malmöit?
Gillar man att hänga i Indierummet så är det värt det. Det är som sagt bra tryck där och massor av rollspel hela dagen. Vi har flera malmöiter som kommer, så de tycker uppenbarligen att det är värt!

Däremot verkar folk säga att det är ont om andra rollspelsarr, men det har jag ingen koll på. Hos oss är det sjukt mycket rollspelande.
 

Max Raven

T12-kultist
Joined
20 Oct 2009
Messages
4,333
Location
Malmö
Ser att det är lite strul med tåg, hur tar folk från Malmö vanligtvis sig till Linköping?
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,414
Banarbete, banarbete, banarbete

men jag har hotell ivf, så är där på torsdagen och gör något. Vad får vi se.
 
Top