LinCon 2022

Bifur

Veteran
Joined
28 Dec 2015
Messages
5,182
Jag har funderat löst på åka över en dag men vet inte hur det ser ut med schemat i övrigt.
 

Mekanurg

You can add up the parts; you won’t have the sum
Joined
17 May 2000
Messages
7,858
Location
Port Kad, The Rim
Tyvärr är jag hundvakt hemma hela den veckan eftersom min dotter som äger hunden är bortrest.
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,617
Location
Göteborg
Vad har Lincon för usp?
Det finns inte tillräckligt med konvent för att det ska behövas en usp. Men jag antar att det är längden (tre heldagar spel).

Vet inte hur det är med rollspel i övrigt, men i Indierummet är det typ lika mycket tryck som på GothCon, så från mitt perspektiv är de lika stora (och LinCon är som sagt längre).
 

Bifur

Veteran
Joined
28 Dec 2015
Messages
5,182
Vet inte hur det är med rollspel i övrigt, men i Indierummet är det typ lika mycket tryck som på GothCon, så från mitt perspektiv är de lika stora (och LinCon är som sagt längre).
Ganska begränsat, såg fyra spel på sin höjd i programmet.

Blir bara indierum för mig också, om det blir ett besök alls.
 

Ram

Skev
Joined
11 May 2004
Messages
5,534
Location
Slätta
Jag kommer titta förbi mycket kort någon av dagarna, ett par tre timmar troligen. Plocka upp lite grejor och driva lite.
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,378
Location
Helsingborg
Vad har Lincon för usp?
LinCon-burgare.

Annars är det nära att gå överallt, men det är ett konvent mest för figurspelare. Jag vet att de försökte starta upp rollspel för några år sedan. Vet inte hur det gick med det. De har åtminstone hjärnan att se till att Indierummet får resurser, istället för att vara undanskuffad till en vrå som på GothCon.
 
Top