Nekromanti Leverans av Svärdets Sång

Kraetyz

Warrior
Joined
13 Feb 2014
Messages
352
Jag var en av de sista som fick Kult, så jag gissar på att GQuest hatar mig och skickar Forbidden Lands till mig sist av alla. :(
 

jensofsweden

Stjärnmagiker
Joined
24 Mar 2014
Messages
377
Location
Birmingham, UK
Jag har fortfarande inte fått min leverans heller. Det digitala materialet har levererats men inte de fysiska upplagorna. Har saker kanske inte börjat skickas till storbritannien ännu?
 

PalMer

Warrior
Joined
30 May 2000
Messages
280
Location
Halland
Japp, fick det för 2 veckor sedan, fick även Quetzel Spira som bok för 1 vecka sedan - nice!
 

Owlbearpig

Bäst i Sverige på rollspel
Joined
22 Oct 2012
Messages
241
Ok, jag undrar alltså om det finns någon som har valt engelskspråkig version som har fått den levererad till en adress i Sverige. Eller någon som är i samma situation som jag som bara har fått tärningarna.
 

Lightshy

Hero
Joined
3 May 2014
Messages
1,065
Har alla fått sitt ex av Quetzel Spira? En av mina kompisar fick sitt för mer än en vecka sedan, men jag har inte fått mitt än?
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,514
Lightshy;n301620 said:
Har alla fått sitt ex av Quetzel Spira? En av mina kompisar fick sitt för mer än en vecka sedan, men jag har inte fått mitt än?
Jag fick i alla fall mitt ex förra veckan, eller kanske till och med i slutet av veckan innan.
 

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Joined
8 Mar 2009
Messages
4,259
Location
Kullavik
Lightshy;n301620 said:
Har alla fått sitt ex av Quetzel Spira? En av mina kompisar fick sitt för mer än en vecka sedan, men jag har inte fått mitt än?
Måndag 19/11 landade den i min brevlåda.
 

Lightshy

Hero
Joined
3 May 2014
Messages
1,065
Får väl se om den dyker upp på mån. Annars får jag väl maila fria ligan.
 
Top