Nekromanti Leverans av Svärdets Sång

PalMer

Warrior
Joined
30 May 2000
Messages
280
Location
Halland
Tydligen har Svärdets Sång börjat levereras i utlandet, någon som fått leveransindikationer här hemma i Sverige?
 

Bifur

Veteran
Joined
28 Dec 2015
Messages
5,219
Ja, har ett paket att hämta som borde vara det.
 

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Joined
8 Mar 2009
Messages
4,297
Location
Kullavik
Som backer 28 av 3399 tycker man ju att det borde kommit en avi nu :-(

Det här är givetvis den omogna rollspelsnerven som får ryck. Har redan PDF:erna och sitter och läser Den Grå Döden :)
 

PalMer

Warrior
Joined
30 May 2000
Messages
280
Location
Halland
Kan det vara skillnad på om man ska ha svenska eller engelska versionen? Jag ska ha den svenska ????
 
Joined
1 Feb 2013
Messages
667
Location
Nibiru
PalMer;n299275 said:
Kan det vara skillnad på om man ska ha svenska eller engelska versionen? Jag ska ha den svenska ????
Den svenska har börjat gå ut nu. Engelska är också på gång, men distributören Gamesquest har mycket att stå i tydligen så de är några dagar försenade.
 

Leon

Leo carcion
Joined
8 Mar 2004
Messages
6,435
Jag bor i utlandet och fick en notis för ett par dar sedan, men sedan tar det längre innan den faktiskt dimper ner i lådan, så ni i Sverige har (uppenbarligen) fått den tidigare. Vilket är rimligt men lite olidligt för mig ;)
 

Bifur

Veteran
Joined
28 Dec 2015
Messages
5,219
Henke;n299270 said:
. Har redan PDF:erna och sitter och läser Den Grå Döden :)
Oh. Helt fräckt säger jag: kan du inte recensera det äventyret? Jag är mycket nyfiken på var det ska ta vägen :)
 

P.eLL.e

MÖRK BORG Barkhäxan
Joined
30 Dec 2015
Messages
511
TomasFriaLigan;n299276 said:
Den svenska har börjat gå ut nu. Engelska är också på gång, men distributören Gamesquest har mycket att stå i tydligen så de är några dagar försenade.
Jag fick också min igår (OGRE-level, Stockholm). Allt ser superbt ut.

Jag har tjatat på andra ställen, så som kickstarterkommentar m.fl. och testar här också:
Varför kom allt med i paketet förutom Quetzels spira? Den ingår ju i OGRE-nivån och uppåt och finns inne har jag hört.
 

Jarl

Hero
Joined
17 Sep 2003
Messages
1,782
Backade efter kickstartern var slut, fick lådan igår.
 
Joined
1 Feb 2013
Messages
667
Location
Nibiru
P.eLL.e;n299305 said:
Jag fick också min igår (OGRE-level, Stockholm). Allt ser superbt ut.

Jag har tjatat på andra ställen, så som kickstarterkommentar m.fl. och testar här också:
Varför kom allt med i paketet förutom Quetzels spira? Den ingår ju i OGRE-nivån och uppåt och finns inne har jag hört.

Detta beror på ett missförstånd mellan oss och distributören. Quetzel kommer snart!
 

P.eLL.e

MÖRK BORG Barkhäxan
Joined
30 Dec 2015
Messages
511
TomasFriaLigan;n299318 said:
Detta beror på ett missförstånd mellan oss och distributören. Quetzel kommer snart!
Stort tack Tomas!
 

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Joined
8 Mar 2009
Messages
4,297
Location
Kullavik
Även här har spelet landat idag... fantastiskt fint!

Även jag blev utan Quetzel, men det verkar ju gälla genomgående...
 

Tant Ragnar

Gamle usling
Joined
23 Jun 2016
Messages
2,108
Jag har också fått ut mitt paket. Känns riktigt trevligt efter en supersnabb genombläddring.

Men vad är det där Quetzel som ni pratar om? Hittar inget på kickstartersidan.
 

kloptok

Pensionerad astrolog
Joined
14 Dec 2008
Messages
1,223
Location
Stockholm
Tant Ragnar;n299477 said:
Jag har också fått ut mitt paket. Känns riktigt trevligt efter en supersnabb genombläddring.

Men vad är det där Quetzel som ni pratar om? Hittar inget på kickstartersidan.
Quetzels spira (The Spire of Quetzel). En bok med ett gäng äventyrsplatser av ett gäng OSR-profiler. Om du kickstartat tror jag du borde ha fått en pdf redan. Verkar riktigt bra!
 
Top