Nekromanti Lasersikte

Jag minns inte att det står i grundboken. Men jag tror det fanns med i en av de äldsta codex-tidningarna... Dessutom är det nog med i NO om inte annat...

->>Magnus<<-

"If i´ll ever meet you, i´ll control alt delete you..."

hoppas det kommer i NO för det skulle vara rätt bra... vad jag vet finns det inga "officiella" lasersikte regler(?!)
det är mycket som itne står i N2 men kommer i NO (hoppas jag) är itne expert på det som kommer eller inte kommer

Arjna Sokkrat, Schaman
(www.spelaroll.net/naug)

hade för mig att det stod med och att den var -ob1t6.
däremot har man nånstans i reglerna (*bläddrar febrilt*) stått om att lasersikten bara har effektivitet på typ långt, men inte extremt avstånd.
AAh! hittade det. Mycket riktigt, det ver i våran grundbok. dvs vår pärm med de sista sidorna i N2-boken. och där satt en utskrift av ett pdf dokument, en artikel från Codex. Attans. men jag bifogar den, och säger sen att de ger en svårighetsminskning med minus ett, (-1) för handeldvapen upp till 50 meter. om man kombinerar laser- och kikarsikte har de effektivitet upp till Mycket långt.

Jag vet att jag har rätt!

Märkte bara att det var många 'kommer i offensiv' i denna tråd... =)
men allvarligt, jag har för mig att det är som den smarta personen som bifogade en fil som jag inte orkat ladda ner... -1 på slaget...

All your base are belong to us...

Back