Hur fungerar "Ladda ackumulator" egentligen? *måste ha fumlat mitt tänka-slag när jag skulle försöka förstå det*
Jag vill göra en artefakt med åtta laddningar, den kräver fyra (geotropiska) filament.
Okej, så här ska den se ut.
Alstra 4 geotropiska filament Ob4T6.
Transformera ett geotropiskt filament till termotropi med ett filament i förlust Ob3T6.
Besvärjelse med förlängd tidsåtgång till 3 minuter "Skärpa" Ob4T6.
Besvärjelse med förlängd tidsåtgång till 3 minuter "Bränna Metall" Ob4T6.
Alltså gör svärdet +Ob2T6 i Hugg/Stick och +Ob1T6 i Trauma/Smärta... plus att den glöder rött.
Laddningar: 8.
Aktiveringsvillkor: Något som jag inte ännu kommit på.
Varaktighet: 3 minuter.
Klass: Aggregat 19.
Svårighet: Ob4T6.
Oookej, när man ska göra denna (allt är avklarat förutom att ladda upp den), hur gör jag det? Laddar den med 8 laddningar alltså?
Tidsåtgång?
Beskriv gärna grundligt hur man gör det och ta jättegärna med ett exempel eller något, så att jag förstår mig på denna regel...
Tack på förhand ;-)
/P|uT0NiUm, [color:red]KIK ASS</font color=red>
Jag vill göra en artefakt med åtta laddningar, den kräver fyra (geotropiska) filament.
Okej, så här ska den se ut.
Alstra 4 geotropiska filament Ob4T6.
Transformera ett geotropiskt filament till termotropi med ett filament i förlust Ob3T6.
Besvärjelse med förlängd tidsåtgång till 3 minuter "Skärpa" Ob4T6.
Besvärjelse med förlängd tidsåtgång till 3 minuter "Bränna Metall" Ob4T6.
Alltså gör svärdet +Ob2T6 i Hugg/Stick och +Ob1T6 i Trauma/Smärta... plus att den glöder rött.
Laddningar: 8.
Aktiveringsvillkor: Något som jag inte ännu kommit på.
Varaktighet: 3 minuter.
Klass: Aggregat 19.
Svårighet: Ob4T6.
Oookej, när man ska göra denna (allt är avklarat förutom att ladda upp den), hur gör jag det? Laddar den med 8 laddningar alltså?
Tidsåtgång?
Beskriv gärna grundligt hur man gör det och ta jättegärna med ett exempel eller något, så att jag förstår mig på denna regel...
Tack på förhand ;-)
/P|uT0NiUm, [color:red]KIK ASS</font color=red>