Re: Ett enlitersmått rymmer inte två liter
Arg? Det är bara förnamnet... Jag bara måste säga något när sådana här anklagelser dyker upp...
Så fort Neogames släpper en ny modul blir jag GLAD!
Jag struntar helt i vilka leveranstider som utlovas. Om jag bara har en hum om vilka tider som gäller är jag nöjd. Efter alla år som rollspelare eftersöker jag kvaliteten som finns i en riktigt genomarbetad idé. Om priset på en häst eller ett svärd är fel kan man med lite sunt förnuft fixa till detta utan problem. Om man ändå har frågor så kan man skriva ett litet inlägg här, och få svar! Är man inte nöjd med svaret kan man t o m få en förklaring på varför man tänkt så! Jag har i alla fall aldrig fått en sådan respons av någon annan leverantör. En genomarbetad produkt är för mig en högkvalitativ produkt. Om inte en modul är bra så säljer den inte, och säljer den inte ska man inte släppa den.
Krille och de andra på Neogames BRYR sig om vad vi tycker. De VILL hjälpa oss när vi undrar. Jag har köpt alla moduler som släppts till EON och jag är riktigt nöjd med alla. Två av de moduler som inte fått så bra kritik är t ex Monster & Varelser som gav finfina tips på riktiga monster. Spelarnas Handbok älskas av mina spelare. Krilles Consaber har jag inte ens fått titta i eftersom min SL-kollega i gruppen har lagt beslag på den sedan utgivningsdagen. När vi jämför modulerna, jämför vi dem alltid med andra moduler som Neogames har släppt. Detta är ju för att kvaliteten är så hög på deras produkter. I jämförelse med vilken EONmodul som helst är ju DoD (också en favorit) distanserade med hästlängder.
EON är ett fantastiskt bra spel. Jag har aldrig sett ett spel som har varit lika genomarbetat med så få motsägelser. Efter 5 års frånvaro från rollspel har vi de senaste 2 åren börjat igen trots att alla i gruppen är kring 30.
Hmm, jag känner att jag egentligen är alldeles för trött för att göra ett bra inlägg, men nu har jag åtminstone sagt något.
/Kenny
- Snart dags att börja slå på åldringstabellen -