Basenanji
Trollkarl
Tjena.
Nu är det så här att jag tänkte köra Svavelvinter en gång till. Jag börjar tycka att den är bäst i Konfluxserien. Den har liksom mest själ .
Nu när jag har läst igenom den igen kom jag på att ingen av de spelare jag har haft i mitt våld någonsin lyckades hämta kvicksilvret i Khazad Kvur. Alltså fick de inte reda på
städet i Järntornet, som annars är betalningen från Dvärgarna.
Har nån av er kommit på något smart sätt? Utan att bli schackpjäs åt Blatifagus...
Ok, Trakorien/Svavelvinter-fans, upp till bevis!
/Basenanji
Nu är det så här att jag tänkte köra Svavelvinter en gång till. Jag börjar tycka att den är bäst i Konfluxserien. Den har liksom mest själ .
Nu när jag har läst igenom den igen kom jag på att ingen av de spelare jag har haft i mitt våld någonsin lyckades hämta kvicksilvret i Khazad Kvur. Alltså fick de inte reda på
städet i Järntornet, som annars är betalningen från Dvärgarna.
Har nån av er kommit på något smart sätt? Utan att bli schackpjäs åt Blatifagus...

Ok, Trakorien/Svavelvinter-fans, upp till bevis!
/Basenanji
och vi lyckades hitta den där ingången som stängdes om man inte eldade men vi eldade gick in å den stängdes så vi blev instängda som tur va så var det några rp kvar utanför dörren som började elda igen så smög vi ner där började bära tunnorna några började slåss mot monstret där nere (tentakel monstret) sen fick vi springa i nån trappa där draken låg ovanför å ville han kunde han grilla oss när vi sprang förbi men turligt nog gjorde han inte det