Det är ju inte det om vi lyckas få dem att bomma nattmordet eller om Sidd är ulv. Om @Sidd vaskar sin extraröst och alla flyttar till Sidd för att hela jaktlaget ska få slumpas har vi rätt goda förutsättningar att ligga 4–2 nästa runda.Jag är förvånad över att folk inte är mer stressade över att det här är siusta rundan? Eller så är det jag som är för skrajsen förmodligen.
Ser ni!
You summerchildalla flyttar till Sidd
Är det inte större chans att de bommar nattmordet om bybor snajpar in sig själva?Det är ju inte det om vi lyckas få dem att bomma nattmordet eller om Sidd är ulv. Om @Sidd vaskar sin extraröst och alla flyttar till Sidd för att hela jaktlaget ska få slumpas har vi rätt goda förutsättningar att ligga 4–2 nästa runda.
Tredje är lite klurigt. Några är så sparsmakade med aktioner.Nä byn, vi får skämmas faktiskt, det här är uselt.
POJ och Octa alltså. Men vem är den tredje ulven?
Jag är inte ulv. Tyvärr får jag tillägga för då hade jag vunnit nu…Nä byn, vi får skämmas faktiskt, det här är uselt.
POJ och Octa alltså. Men vem är den tredje ulven?
Ska vi behöva gå igenom det här igen alltså? Vi vet inte vem som är bybo eller ulv. Vi kan inte veta om bybor snajpat in sig själva. Du är illröd och om du röstar in någon annan i jaktlaget kommer de också se röda ut. Om alla snajpar in sig själva, vilket verkar vara vad du förespråkar här, kommer vi inte rösta ut någon. Men visst, för all del, kör hårt.Är det inte större chans att de bommar nattmordet om bybor snajpar in sig själva?
Jag kan snajpa in dubbelröst på den jag tycker är grönast.
Just det, nu kom jag ihåg det.Tack @Anthrox för det röstläget. Att POJ röstar Octagonal tycker jag svärtar ner dem.
KOMIGEN BYN! LÅT OSS RÖSTA UT POJ!
Frågan är vem vi ska rösta på istället…Ja, jag vet att jag är kaxig som försvarar Sidd. Jag kan ha fel.
Just det ja.Just det, nu kom jag ihåg det.
Det här är också ett ulvargument.
POJ får inte rösta pga sin brutna käke, och har därmed ingen riktig röst på Octa.
Ska det där vara ditt case mot POJ?@Bigmama här är en förklaring. Min spaning har ju varit att POJ spelar sejf, egentligen inte lågflygare, utan just: försiktigt. Nu börjar jag tycka att vår geografilärare (Sömniga Isaac) kör samma vibe.