Men om det är ett sätt för dem att garantera att få bort väkteriet och trofeer från byn, så är det ett sätt att säkra segern, även om det tar en runda till. Som sagt, jag tror det redan var minst en ulv i jaktlaget. Och med sidds stunt säkrade upp det ytterliggareJag håller med, uselt bybospel. Samtidigt finns det ingen ulvlogik bakom draget. Då ulvarna vinner spelet denna runda om de röstar ut en bybo och lyckas med nattmordet är det korkat av Sidd att dra på sig den heat snajpen innebär. Då ulvarna är så nära segern gäller det bara att ligga lågt som fan och möjligtvis snajpa ut en bybo denna rundan för att vinna. Att offra en ulv för att kanske få väktaren är jättekorkat.
Så uselt bybospel ja. Men jag tycker nog att det är ännu sämre ulvspel.
@Sidd använd din extraröst på mig!
Aktivitet över en timme efter jag postade det här utan respons @Sidd, inget som direkt stärker aktien.(Jag kan ändå inte hamna på jaktlaget så då tar vi bort möjligheten för ulv-sidd att kuppa in en ulv i jaktlaget)
Du kan inte hålla dig borta från print screen-knappen, va?Post 265
View attachment 33394
Jag tror att den gör mer nytta long game. Spökröster är i mitt tycke ganska blekt, läktaren har sällan rätt och vi får inte veta hur de resonerar och det blir missförstånd, och sen kommer det sluta med att spöktråden skickar in en ulv i jaktlaget. Inte bra.Anthrox, vill du påminna oss om varför du har valt Kannibalism?
Jag sitter ju här med dumstruten i hörnet å försöker se till att inte brusa tråden som folk brunsmetar mig med..
Aktivitet över en timme efter jag postade det här utan respons @Sidd, inget som direkt stärker aktien.
Gör dig av med din extraröst, byn tjänar inget på att den finns!
Fast om du är ulv betyder ju det här ingenting. Om du sätter den på mig kommer inget hända mer än att den försvinner, och jaktlaget blir helt slumpat så ulvarnas nattmord förhoppningsvis kan bomma.Just det höll på glömma: Jag skulle hellre käka dina Lejontestiklar och skyddar nån (skickar in till jaktlaget med mina röster) som jag hoppas är bybo i stället! (Jag förstår att spelet tar slut här nu i kväll - inte alls bitter…)
Skärmklisssverktyget om jag får beDu kan inte hålla dig borta från print screen-knappen, va?![]()
Det är 4 i jaktlaget.Ledsen för frånvaro (sovit, simmat, jobbat) men nu är jag här!
Det är verkligen svårt att förstå Sidds snajp in i jaktlaget. Jag har svårt att tro att du satsade på att bli väktare. Det var ju bara 25% chans att just du skulle bli det. Jag tror inte att du gjorde det för att få förmågor, trofeer eller undvika att bli nattmördad. Varför skulle just du få detta? Du är inte ego.
Jag tror att ni ulvar helt enkelt ville minimera risken att den ni valde för nattmord skulle försvinna från bosättningen. Genom att snajpa in en av er själva så var det bara 1/6 risk att Vimes som ni valt skulle förvinna i väg på jakt med slumpens försyn.
Röst: @Sidd
Sedan är det lite oroande att ingen annan som var på jakt har claimat väktare.
- Väktandet kan ha hamnat hos Brynolf och gått med honom i döden.
- Väktandet kan ha hamnat hos Sidd, bybo eller inte.
- Väktandet kan ha hamnat hos POJ eller Anth som nu verkar i tysthet, om de är bybor vill säga.
Om jag är ulv så skulle jag slutat skriva för länge senFast om du är ulv betyder ju det här ingenting. Om du sätter den på mig kommer inget hända mer än att den försvinner, och jaktlaget blir helt slumpat så ulvarnas nattmord förhoppningsvis kan bomma.
@Bigmama här är en förklaring. Min spaning har ju varit att POJ spelar sejf, egentligen inte lågflygare, utan just: försiktigt. Nu börjar jag tycka att vår geografilärare (Sömniga Isaac) kör samma vibe.Varför stred Octa så hårt om det 4-4 eller 4-5 i röster liksom. Visste Octa färg på POJ eller? Verkar så om ni kollar situationen.
Jag tror BM antingen är på deras lag eller troligtvis bara av sympati gled med i försvaret av POJ.