KULT: Den förlorade gudomligheten på Kickstarter 6:e april!

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Jag förstår inte? Båda produkterna finns i både digital form och fysisk form.
Då kanske jag missar något. Det jag tänkte var i varje fall ett paket med grundreglerna i fysisk form och scenariosamlingen i PDF-form. Jag ser bara alternativen antingen allt i fysisk form eller allt i digital form.

(Jag fick för mig att ett alternativ var paketet digitala regelböcker och fysiska scenarion, men det verkar ju inte stämma när jag kollar igen.)
 

Stareater

Får vissa att fatta vad rollspel kan vara.
Joined
6 Apr 2017
Messages
811
Location
Umeå
Då kanske jag missar något. Det jag tänkte var i varje fall ett paket med grundreglerna i fysisk form och scenariosamlingen i PDF-form. Jag ser bara alternativen antingen allt i fysisk form eller allt i digital form.

(Jag fick för mig att ett alternativ var paketet digitala regelböcker och fysiska scenarion, men det verkar ju inte stämma när jag kollar igen.)
Skönt att höra att det inte bara var jag som tolkade det så. Jag tolkade det först på exakt samma sätt som du att reglerna var digitala och scenariona fysiska, men det finns bara "allt digitalt" eller "allt fysiskt" som alternativ.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Vad blir priset om man tar allt digitalt och sedan lägger till en fysisk grundbox efterråt? Det blir väl nästan samma summa som allt i fysisk form? Eller missar jag något.
 

Bolongo

Herr Doktor
Joined
6 Apr 2013
Messages
4,070
Location
Göteborg
(Jag fick för mig att ett alternativ var paketet digitala regelböcker och fysiska scenarion, men det verkar ju inte stämma när jag kollar igen.)
Bra att du påpekade detta. Jag hade läst 549kr-nivån som att det var exakt detta, men när jag läser det noga igen verkar du ha rätt. Och så mycket pengar för bara de digitala filerna är inte rimligt, så jag har gått ned till 499 (bara den fysiska regelboxen).
 

Rangertheman

Swashbuckler
Joined
15 Dec 2015
Messages
3,060
Bra att du påpekade detta. Jag hade läst 549kr-nivån som att det var exakt detta, men när jag läser det noga igen verkar du ha rätt. Och så mycket pengar för bara de digitala filerna är inte rimligt, så jag har gått ned till 499 (bara den fysiska regelboxen).
Jag var på väg att gå upp till 549 kr, men då trodde jag precis som många andra att det var en blandad fysisk/digital nivå. 334 kr för scenario-PDF:erna känns dyrt.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Det slutade med att jag la stöd-pledgen och ser om jag kan peta ihop det paket jag vill ha i pledgemanagern.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Någon som vet hur det går med det här? Jag väntar fortfarande på pledge managern - men jag kanske missat något?
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,226
Location
Örebro
Någon som vet hur det går med det här? Jag väntar fortfarande på pledge managern - men jag kanske missat något?
Har du inte fått boxen ännu som alla oss andra? 🤔

(Jag har inte heller hört något, men gissar att det kommer då något händer.)
 

dancodan

Swordsman
Joined
14 Aug 2017
Messages
574
Nu är jag riktigt. riktigt sugen på att köpa detta.
Något nytt gällande när vi tror det finns i butik?
 

claes

Swordsman
Joined
19 Jun 2005
Messages
430
Location
Jönköping
Någon som vet vad som händer med kickstartern för den svenska versionen? Det är snart två månader sedan vi hörde något.
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,912
Location
Sandukar
Kopia här:

--

Kultiser!

Efter en sommar där KULT-teamet för första gången på evigheter tog en rejäl semester är vi nu tillbaka med en uppdatering gällande KULT: Den förlorade gudomligheten.

Arbetet fortgår och just nu layoutas regelböckerna, efter typografimallar från Dan “Dante” Algstrand (som var vår grafiska maestro för den engelska utgåvan KULT: Divinity Lost). Vi håller gott tempo och siktar på att ha en betaversion av regelböckerna redo vid månadsskiftet.

Tanken är att göra dessa betor tillgängliga för backers, dels för att ge en tidigt inblick, dels för att öppna för möjligheten att ge viss feedback på materialet.

De sista illustrationerna till äventyrssamlingarna färdigställs nu och därefter layoutas även dessa.

Som det ser ut nu håller tidsplanen för release mot slutet av 2023.

Nu när vi är tillbaka från sommarledigheten är tanken att göra uppdateringar mer frekvent.

BackerKit håller på att färdigställas, både för backers och även för de som missade Kickstarter-kampanjen. Den bör öppna under den sista veckan i augusti.

Layoutexempel KULT Svenska.PNG
 
Top