Herr Arntsen said:Jag håller på att beta av min gamla lunta med Drakar och Demoneräventyr, men jag konverterar inte direkt, jag höftar.
Brokk said:Herr Arntsen said:Jag håller på att beta av min gamla lunta med Drakar och Demoneräventyr, men jag konverterar inte direkt, jag höftar.
Och jag gör precis lika dant. Det tycker jag är charmen med Fantasy, det är inte så noga![]()
exaktBrokk said:Herr Arntsen said:Jag håller på att beta av min gamla lunta med Drakar och Demoneräventyr, men jag konverterar inte direkt, jag höftar.
Och jag gör precis lika dant. Det tycker jag är charmen med Fantasy, det är inte så noga![]()
Jag håller som bekant på att beta av min gamla lunta, kan köra allt då spelargruppen består av min fru, som spelat i ett par månader, hennes systerson, vars första äventyr var "Spindelkonungens pyramid" för ett par veckor sedan. Och mina två yngsta bröder, den äldre av dem kom in i hobbyn i samband med att Riotminds släppte sin version och den yngre spelade för första gången för ett par månader sedan (han är för övrigt den absolut roligaste spelaren jag haft att göra med under de närmre 30 åren jag hållit på)shugal said:Vilka kör ni och hur tycker ni att det funkar tillsammans med Fantasy!:s regler?