Nekromanti Kontinuum

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,614
Location
Rissne
Telash said:
Jag ingår gärna med andra makare och hoppar ödmjukt på om ni vill ha mig.
Jag kommer ju ändå inte vara en jätteproducent, nästa projekt kommer troligen ta betydligt längre än ett år.
Jag ska se vilka av övriga jag får tag på... Och lyckas få att svara. Han iggar ju mig helt, och Genesis pluggar ju mest språk nu vad jag vet... =)

Men jag återkommer, kanske =)
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
krank said:
Telash said:
Jag ingår gärna med andra makare och hoppar ödmjukt på om ni vill ha mig.
Jag kommer ju ändå inte vara en jätteproducent, nästa projekt kommer troligen ta betydligt längre än ett år.
Jag ska se vilka av övriga jag får tag på... Och lyckas få att svara. Han iggar ju mig helt, och Genesis pluggar ju mest språk nu vad jag vet... =)

Men jag återkommer, kanske =)
Bra spelmakarkollektiv det där, hör jag. :gremwink:
Ja, hela situationen är i det närmaste ironisk faktiskt.
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,521
Location
Helsingborg
Telash said:
Jag ingår gärna med andra makare och hoppar ödmjukt på om ni vill ha mig.
Jag kommer ju ändå inte vara en jätteproducent, nästa projekt kommer troligen ta betydligt längre än ett år.
Välkommen in i klubben. :gremsmile:

/Han som gärna tar in fler makare men antar att Poppe och Simon ska säga sitt också
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,614
Location
Rissne
Han said:
/Han som gärna tar in fler makare men antar att Poppe och Simon ska säga sitt också
Two down, two to go.

Försöker minnas... Är Simon fortfarande Urmakare? Alltså Simon-Simon, inte Genesis-Simon?

Och Poppe, han finns inte med på Urmakare-presentationssidan.

Jag får väl försöka skapa ett PM till oss alla. Synd att jag inte kan skicka PM till dig bara...
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,921
Location
Nordnordost
Ok. För något så simpelt som marknadsföring så tycker jag att du skall skaffa en. Gå till wordpress.com och skaffa en blog. Låt den vara hur enkel du vill, men lägg upp en kort pitch av spelet, och länka sedan till alla recensioner av ditt spel du ser. Och lägg rollformuläret och ev en preview av ditt spel där (om det går att göra en meningsfull preview). Länka till Publit-sidan för ditt spel också.



--

Repeterar sitt mantra "Läs först ut tråden, sedan svara."
 

Christoffer

It's all pig.
Joined
18 Mar 2008
Messages
4,004
Location
Umeå
Jag har för lite tid för att meka spel, så att finnas med på hemsidan känns mest som död info som inte är bra för någon. Eller, jag bygger spel men gör det bakom kulisserna vilket har mycket med den takt det sker med sant min syn på kreativa processer att göra. Om jag skulle visa något publikt ska jag fundera över urverk eller inte urverk, tills dess anser jag att det vore direkt olämpligt att jag skulle tycka något, så behandla situationer som uppkommer som att jag inte är med...
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,614
Location
Rissne
Telash said:
Betyder det att du är okej med vilket som? Då återstår bara en.
Två. Simonsarna =) Vi har Genesis och Simon.
 

Ulfgeir

Swashbuckler
Joined
6 Feb 2001
Messages
3,187
Location
Borås, Sverige
Fick mitt ex av Kontinuum idag.

Upptäckte en liten miss i häftningen, var ett ark som fanns med 2 gånger (sid 3/4 och 37/38).

Illustrationerna har en tydlig enhetlig stil (vilket inte är så konstig när det är samma illustratör igenom). Jag antar att tanken med det valda teckensnittet i text etc är att få känslan av att det är skrivet på en gammal sliten skrivmaskin. Vet inte riktigt vad jag tycker om layouten i sig.

/Ulfgeir
 

Telash

Swordsman
Joined
10 Aug 2010
Messages
555
Aj då. Jag bläddrade själv inte igenom böckerna innan jag skickade iväg dem. Om du tycker att det stör mycket så kan du skicka tillbaka boken så kan jag skicka ett nytt exemplar.
 

Ulfgeir

Swashbuckler
Joined
6 Feb 2001
Messages
3,187
Location
Borås, Sverige
Inga problem, blev ju mervärde.. =^_^=. Kan ju vara bra att kolla dock ifall något annat ex då saknar nämnda ark...

/Ulfgeir
 

Telash

Swordsman
Joined
10 Aug 2010
Messages
555
Inget av de jag har kvar i alla fall. I sådana fall har det exemplaret redan skeppats iväg.. Men det lär jag nog då få veta :gremsmile:
 
Top