Empiricus
Hero
Förlåt om jag lite snöat in på octa som ulv, men jag får inte ihop det typ ett bybospel det som @Octagonal håller på med
Alright det var din tolkning av mig, det var citattecken runt tolkningen.Jag sammanfattade inkägget jag svarade på. Menar du att min sammanfattninf var missvisande? Jag tyclte det var tydligt att det du sa var att vissa är bybor och att jag inter det. Om jag missförstod fåe dy gärna rätta mig och förklara vad i min sammanfattning som du tycker är fel
Jag vet inte vad du menar med att jag svarar päå mutt eget citat. Nästa inlägg var etg svar pä ditt inlägg, inte på mitt sammanfattande citat.
Tycker du inte att det blir fånigt att hållanpå så här? Vore det inte bättre att diskutera sakfrågor?
Alltså, jag har inga stora sårade känslor över ordförandeskapet, men det är ju superulvigt av dig att minimera alla argument mot dig till "sluta vara sur". Det är ganska tydligt att du inte har bra rimliga motargument så du kör på känslogreppet för att grumla hur andra läser mig.
Röd till grön:
Octagonal
Stradhlestat
BM
Sidd
Basse
Impetigo
Fjodor
Brynolf
Ur mitt perspektiv blir det uppenbart att vi har varit ett gäng som har samarbetat och fått ihop tio poäng. Du står utanför den allainsen och röstar nej gång på gång. Sen har du ändrat dig i slutet och röstat ja ett par gånger när omröstningen varit körd.
Det finns en anledning till att flera av oss i bybo-aliansen haft dig som röd.
Förklara varför du är grön!![]()
Jo det var rätt att rösta på Anthrox där. Varför? Jo för att denne gjorde en bra deal på sitt förra förslag.Men det visste vi inte i förväg. Det var fortfarande fel att rösta ja till paketet även om utfallet sen blev bra.
Alright det var din tolkning av mig, det var citattecken runt tolkningen.
Jag diskuterar gärna sakfrågor.
Ur mitt byboperspektiv har vi varit en kärna som har byggt upp en tillit och spelat med varandra. Denna har främst bestått av mig, @Sidd, @fjodorsenuba, @Brynolf, @Anthrox och @Sysp. Vi har samarbetat kring hur vi ska samla poäng till byn.
Du har stått utanför och jobbat emot oss. Du har genom hela spelet argumenterat om att vi har fel osv.
Det syns också i omröstningarna.
R4 - du röstar nej på Anthrox paket.
R6 - du röstar inte alls på Sysp.
R5 - du röstar ja på Brybolf
R7 - du röstar nej på mig.
R8 - du röstar nej på mig.
På dessa omröstningar har du varit motsträvs på ett sätt som inte tjänat byn. Du har inte velat vara med och sammarbeta.
Inget konstigt där. Vilka ser du som bybor?Du ser vissa som bybor, jag ser andra som bybor. Inget konstigt.
Här tycker vi olika. Det jag vänder mig mot är att du säger att en ulv alfrig kan rösta ja. Jag säger att det är tänkbart att de gör det.Jo det var rätt att rösta på Anthrox där. Varför? Jo för att denne gjorde en bra deal på sitt förra förslag.
Jag postade precis min lista. Basse, Fjodor, Empi, Brynolf är grönast på den.Inget konstigt där. Vilka ser du som bybor?
Det makear ju inget sense som ulv att ta öer ordförandeskapet av dig när du bara hade skit-deals för ulvarna. Då är det ju smartare att vänta tills en bybo har en 3-0 att sno.Förlåt om jag lite snöat in på octa som ulv, men jag får inte ihop det typ ett bybospel det som @Octagonal håller på med
Hur tänker du med den här listan?Alltså, jag har inga stora sårade känslor över ordförandeskapet, men det är ju superulvigt av dig att minimera alla argument mot dig till "sluta vara sur". Det är ganska tydligt att du inte har bra rimliga motargument så du kör på känslogreppet för att grumla hur andra läser mig.
Röd till grön:
Octagonal
Stradhlestat
BM
Sidd
Basse
Impetigo
Fjodor
Brynolf
Ja om det argumentet jag försöker med, ATT byns poäng är VIKTIGA, och du väljer att bortse från det: då har vi nog nåt vägs ände i den frågan.Ulv-octa kan ju garanterat med facit och ulvmenyn i hand ha suttit och räknat poäng och insett atg det går att vinna som ulv och ändå driva bybopoäng för att hålla lite alibi
Kopierar samma svar som igen:ULVAR KAN FATTA BYBOIGA BESLUT
Det ligger i sakens natur att ulvar kommer göra byboiga saker. De vill ju framstå som bybor. Det har varit egentligen min endapoäng sedan r5 och då fåt jag höra att jag är ulvig.
Det är som twilight zone detta.
Att bybor gör ulviga saker har jag noll acceptans för däremot.
Det är en helhet. Du har konsekvent jobbat emot vad som nu är bekräftade bybor. Istället för att hoppa över till oss fortsätter du spela med fel lag.Här tycker vi olika. Det jag vänder mig mot är att du säger att en ulv alfrig kan rösta ja. Jag säger att det är tänkbart att de gör det.
Klart våra poäng är viktiga, det säger ju sig själv, men det betyder inte att octa är grön. Och så som du försvarar det utan att anamma någon form av skärskådande blick bortom det är lite lurigt.Ja om det argumentet jag försöker med, ATT byns poäng är VIKTIGA, och du väljer att bortse från det: då har vi nog nåt vägs ände i den frågan.![]()
Hur tänker du med den här listan?
Stradhlestat som ulv på vilka meriter?
BM och Sidd på samma planhalva i detta lir?
Vad grönar fjodor?
@Empiricus vad tänker du om detta?Det makear ju inget sense som ulv att ta öer ordförandeskapet av dig när du bara hade skit-deals för ulvarna. Då är det ju smartare att vänta tills en bybo har en 3-0 att sno.
Och jag hade vunnit förra röstningen om jag var ulv så jag förstår inte heller hur jag skulle vara ulv?
Det går tyvärr inte att se historiken på röster till ordförande eller har jag fel @Vimes.@Octagonal nu kollade jag. Jag har röstat ja till alla paket som gett byn poäng. De paket jsg röststcnej till är de där du varit ordis.