Brynolf
Orange
Nä han har varit föredömligt otydlig med den bitenVad är Octas senaste paket, vet vi det?
Nä han har varit föredömligt otydlig med den bitenVad är Octas senaste paket, vet vi det?
Han har väl skickat in något till Vimes antar jagDet spelar ju ingen roll om han inte låst det
Ändra så att BM åker iställetNu är jag här. Låste in detta nyss:
Mitt drag:
Spela 2-3
Skicka vidare 1-2
Ta bort 0-1
Basse som nästa ordförande!
Nominera Stradh till utröstning.
Jag låser in detta.
Ska något ändras?
Vi kan ju låta det bli 5-5 så får Vimes äran att lotta hur spelet går![]()
Nej häng bm isåfall. Eller ja, har du låst det så är det väl för sent att ändraNu är jag här. Låste in detta nyss:
Mitt drag:
Spela 2-3
Skicka vidare 1-2
Ta bort 0-1
Basse som nästa ordförande!
Nominera Stradh till utröstning.
Jag låser in detta.
Ska något ändras?
Ni två assåAlltså Impetigo, jag vet inte om du spelar arg men jag är bybo på riktigt.
Jag som var snäll pojke och gjorde som det stod i reglerna trodde jag, skickade en enda post till Vimes precis innan deadlineJag ändrade mina paket massor?
Du är mer än välkommen att byta röst.Alltså allvarligt. Ska vi inte spela klart ordentligt?
Bara slänga bort spelet efter en vecka käns ju sådär
Jag var sur för att folk verkade rösta helt random och inte bry aig om vad utfallet blev.Alltså Impetigo, jag vet inte om du spelar arg men jag är bybo på riktigt.
Samma här. Tur att det är nån ordning på somliga härJag som var snäll pojke och gjorde som det stod i reglerna trodde jag, skickade en enda post till Vimes precis innan deadline![]()
Jag skickade in ett paket, sen korrigerade jag det minst två gånger omJag som var snäll pojke och gjorde som det stod i reglerna trodde jag, skickade en enda post till Vimes precis innan deadline![]()
Dumt att ge ulvarna en öppning att begära omspelJag skickade in ett paket, sen korrigerade jag det minst två gånger om![]()