Brynolf
Orange
Utesluta DJ Bazze? Hellre BM juhUteslut Basse
BM som ordförande
Utesluta DJ Bazze? Hellre BM juhUteslut Basse
BM som ordförande
Jo, det känns som att det är BM, Basse och Impe.Nej, och jag tror de är ulvar båda två.
Jag tror som sagt att de båda är ulvar, men jag har fler grönpoäng på BM än Basse (även om de i stort sett är obefintliga båda två).Utesluta DJ Bazze? Hellre BM juh
Skulle en misstänkt ulv som påstår sig ha fått en trea vara bättre?Får vi ingen trea från nästa ordförande så är det ju bara att rösta ner paketet oavsett.
Det beror väl på vad protokollen säger, men det är ju bara en trea som är värd att rösta igenom med en okänd ordförande.Skulle en misstänkt ulv som påstår sig ha fått en trea vara bättre?
Jaja, spillerill med den detaljen.Jag tror som sagt att de båda är ulvar, men jag har fler grönpoäng på BM än Basse (även om de i stort sett är obefintliga båda två).
Nä, det blir svårt oavsett. Men om vi mot förmodan får en grön ordförande är det ju bra.Skulle en misstänkt ulv som påstår sig ha fått en trea vara bättre?
Ja crazy eller hur?
Nä, vi designar ett paket vi vill ha och hoppas att Octa är grön, men det lutar åt det tycker jag.
Det spelar ju ingen roll om han inte låst detVad är Octas senaste paket, vet vi det?