Jag har lÀst ikapp bÄde r4 och r5 nu, ett öga pÄ förlöngningen i forbollsdamernas match mot England, efter kvitteringen klarade jag ÀndÄ inte av att titta med tvÄ ögon:
Jag blev junrejÀlt sur nÀr jag sÄg stt
@Anthrox stulit stolen jag satt pÄ och Ànnu surare av att
@Brynolf i bösta andetag skrev att JAG var stekt vilket köndes sjukt mÀrkligt.
I r4 #144 feÄgar Antjhrox om varför jag höngde upp mig sÄ myclet pÄ 12,5/87,5, svaret Àr att det var frÀmst efter stölden av stolen som jag könde mig sÀker pÄ att Anth var ulv. Dessförinnan talade 12,5/87,5 ÀndÄ tydligt för att Anthrox skulle röstas ut för att bevisa att jag och Anth inte car ulvkonpisar (detta var sim sagt feltÀnkt, om byn misstÀnker att jag och Antjrox ulvade tilsammans hade det inte rÀckt att jag föreslog Anth för hÀngning - det hade ju varit en ulvlögn i sÄ fall).
Antjrox #141 Àr bra och han stÀller upp saker pÄ ett sÀtt som jag inte sÄg dem vare sig i början av r4 eller vid lunchvreden.
Sysp resonerar klokt om nwo-poĂ€ng #147, jag var pĂ„ stranden pĂ„ kvĂ€llen och umgicks med tanken pĂ„ att det var bĂ€sta tillfĂ€llet att rösta genom eventuellt ulvpaket iom att det var sĂ„ svaga ulvkort. Det som gjorde att jag Ă€ndĂ„ inte bröt mobbilförbudet och Ă€ndrade till âjaâ var att jag inte ville att en ulv-Anthrox skulle fĂ„ 1) gratis battmord (utröstning) 2) gratis siande (förmĂ„gan) och 3) vĂ€lja nösta ordförande.
Det förvÄnar mig att ingen pÄpekade detta, jag tycker det var hÄl i huvudet att rösta ja till Anthrox paket.
Sen blev ju utfallet extremt bra men risken var löjligt hög och faktum kvarstod: Anth hade stulit stolen frÄn vad han sjÀlv beskrev som en grön spelare.
Sen förstĂ„r jag Anthrox argument att han skyddade Ă€cen mig iom att det ju blev âInpe och Antjroxâ som blev ulvmisstĂ€nkta men det hade varit otroligt myclet smartare som har pĂ„pekats att förhandla om att anvĂ€nda förmĂ„gan Ă€n att vara smĂ€lla till. Det var suboptimalt och sĂ„g blodrött ut.
Octa #158 âbm Ă€r ulvâ förstĂ„r jag inte alls. Till skillnad frĂ„n Antjrox (r5 #14) ser hag inte att Octa grönade sig i r4. Jag tycler att Octa resonerade rĂ€tt illa om risken med en ulv-Antjrox och lĂ€ste hobom som ulv nĂ€r jag lĂ€ste ikapp (dĂ„ sĂ„g jag Abtjrox, Octa och Sidd som ulvar). Sen i r4 #194 skriver
@Octagonal âinpe borde röstas ut dĂ„ denne inte spelar som en bybo just nuâ vilket Ă€r skumt iom att jag annonserat ofrivillig frĂ„nvaro för flera timmar sedan och sedan varit afk. Jag spelade ju inte alls nĂ€r Cta skrev detta.
Octa #176 âimpe borde fatta att anth tog stolen oga hot om utröstningâ Ă€r ocksĂ„ svagt- Anthrox sa ju direkt att han skulle rösta ut sig sjĂ€lv sĂ„ det Ă€r ju uppenbart inte sant att Antjrox skulle ha tagit stilen för att undvika att bmi utröstad. hur tnkte du dĂ€r Octa?
Octa r5 #31 fortsĂ€tter Ă€lta âvĂ€ldigt rödande av Inpe att rösta nej till paketetâ antjrox snodde stolen av mig och det skulle vara rödande att jag röstar nee hans paket? Octa rödar sig Ă€nnu mer och Ă€r klart högst nu pĂ„ min ulvlista.
Om det inte blev tydligt ser jag Anthrox som grön igen:
Rödgrönlista:
Octa
Sidd
Bm
Stradh
Basse
Fjodor
Empi
Sysp
Brynolf
Anthrox
Ordföranderöst:
@Sysp
HÀngningsröst:
@Ingen (tror fortfarande inte vi ska hÀnga ulvar och bybor ska ju dedinitivt inte hÀngas)