Varulv [KoK] - R3

Accepterar du ordförande Anthrox paket?

• Total voters
    12
Jaha, alltså, jag menade att jag ändrade i paketet. Jag hade skickat in paketet till Vimes med Impe som ny ordförande, men ändrade till Häger för rösterna. Sorry för otydlighet.
Som bybo röstar jag på Impe till att bli ny ordförande.

Är det mig du talar till?

Pga Fjoddes markanta ohjälpsamhet i R2 så var det klart för mig att va på honom. Jag visste inte då att han missat stor del av info och att det var en anledning till att vara undvikande. Vad var din anledning till att inte bli misstänksam på F igår?
Du har fortfarande inte svara på en enda fråga.direlt ställ till dig från mig i R2. Var en god bybo och svara på dem tack. Det finns en fin fiöterfunktion på forumet.

Jag håller fortfarande på att smälta detta! Menar du på allvar att du trott att alla regler stått i anmälningstråden, där Vimes testade sina ofärdiga regler, och inte i riktiga spelets början. Trodde du på riktigt att knappen REGLER var förbjuden att klicka på?

Måste du inte ha undrat under två hela omgångar vad alla fått allt i från.

Jag är inte så säker på att du har fummel-grönat dig. Ingen skugga över det. Jag själv är drottningen av fummel-grönande. Du är åter röd för mig.

Spelar ingen roll om vi synar/förvisar Sidd eller Fjodde, men jag tycker absolut en av dem.
Nej jag missade ärligt talat spoilerknappen. Jag trodde på att Appendixöistan var en lista för ulvarna.

OI! KÄNNER ALLA NÄRVARANDE ATT ANTHS RÖSTLISTA STÄMMER? Med vad ni själva har sagt alltså
Spelar det nån roll? Han kan bluffa hejdlöst eller så kan han hålla vad han lovar. Oavsett kan vi inte göra nått efter vi gett honom makten.

Alltså i ett läge där det står mellan oss så tycker jag såklart att jag ska ha ordförandeskapet.

I ett läge där alla ska rösta på den man tycker är absolut grönast så skulle alla rösta på sig själva. Därför är det en rimlig invändning att man inte borde rösta på sig själv, och jag anpassade mig efter den.
vi måste komma övernes i nästa runda om vad som gäller i spna här situationer.

Det känns rimligt att Hägern ska rösta som han tycker och inte för att ändra resultatet åt något håll men i nuläget också mycket rimligt ATT ändra för att garantera att ma får ordförandeskapet om man är bybo.

Back