Varulv [KoK] - R3

Accepterar du ordförande Anthrox paket?

• Total voters
    9

Vimes

Gallerix
"Vi kräver bättre och mer sinistra konspirationer! Vi kräver en ny ordförande!" skallar ropen runt bordet.

Paketet röstas inte igenom.

Ingen har röstats ut eller nattmördats.

NWO-poäng: 0

---

Denna rundas ordförande är Anthrox

Rundan slutar imorgon 22:00

Rösta om vem ni vill se som ordförande, och låtom oss ha en konversation huruvida det är värt eller ej att rösta ut någon.

Det här var ett bra utfall, skönt att fluffet runt konspirationerna skulle kunna kopplas till faktionerna var bs (inget i Vimes exempel i anmälningstråden tydde på det).

Nu kanske vi kan komma nån vart 👍

Försök inte.
Jag försöker inte. Om nån har gjort det så skriv vem och när, har inte koll på vad alla har skrivit. Har inte deltagit i några sådana diskussioner personligen. Jag försöker inte heller sätta dit dig jag lovar. 😇

Tycker 2-3 och 2-0 tyder på att Sidd eller Fjodor (inte båda) är sannolikt ulv, men för full för att reda ut vem. Det får bli imorgon.

Jag försöker inte. Om nån har gjort det så skriv vem och när, har inte koll på vad alla har skrivit. Har inte deltagit i några sådana diskussioner personligen. Jag försöker inte heller sätta dit dig jag lovar. 😇
Både Fjodor och Sidd var inne på det, men det känns som 100% brus från förvirrade bybor eller sluga ulvar.

Jäkligt osannolikt att Vimes ändrade vilka konspirationer som är i spel baserat på vilka faktioner han lottade ut bland de nio byborna. Det är sannolikt inte så lätt för ulvarna att hitta organisationerna, att Fjodor och Sidd såg mönster där känns väldigt slumpmässigt och överläst.

1-1
2-0
2-3

Jag kommer givetvis lägga 2-0 i paketet, slänga 2-3 och traditionsenligt skicka vidare 1-1.
Det var exakt de hör alternativen jag hade väntat mig att en ulv-ordförande skulle rabblat upp. Hade Sidd gjort det så hade han varit ultraulv.

Det sagt så är Anth knappast det.

Gyllene läge för ulv-Anthrox förövrigt att skicka 2-3 i paketet och vaska 2-0 och låtsas som det var tvärtom. Men med misstro kommer vi ingen vart som by i det här partiet, jag väljer att lita på Anthrox nu.

Det var exakt de hör alternativen jag hade väntat mig att en ulv-ordförande skulle rabblat upp. Hade Sidd gjort det så hade han varit ultraulv.

Det sagt så är Anth knappast det.
Jag tänkte exakt samma sak 😂

Back