Vimes
Gallerix
[redacted]
Paketet röstas ned.
Ingen röstas ut, @StradhLestat nattmördas.
NWO-poäng: 11
---
Rundans ordförande är Empiricus
Denna runda slutar imorgon 14:00
Har du siat mig? Hur kan du vara så säker på att jag är ulv?Ja tyvärr måste vi ju hänga Basse nu
Trist stil!Jag föreslår att @Basenanji utesluts och att @Brynolf blir nästa ordförande!
För att annars hade han fått välja vem han ville till efterträdare. Nu blev det slumpat.Jag hänger inte med. Varför blev Stradt nattmördad av ulvarna?
Det har jag också stört mig lite på faktiskt. Hade även önskat mig regel-spoilern i varje nu runda. Men sent att klaga nu förstås.@Vimes. Varför listar inte SL kvarvarande spelare i första posten på varje runda som brukligt. Jag börjar få svårt att hålla reda på vilka som är kvar.
Är du ulv som har vunnit?Så nu är spelet slut Octa! 2-1 till Impetigo i maratontabellen!
På samma sätt som vi enligt dig visste att Anthrox var röd. Snälla jag pallar inte den här diskussionen igen. Alla som hållit med mig har blivit mördade.Vi vet ju att @Empiricus är grön iom att @Octagonal högg honom i ryggen tidigare.
Fast nu ser jag att det inte finns en omröstning. Så det måste betyda att omröstningen inte längre spelar roll?
Det har jag också stört mig lite på faktiskt. Hade även önskat mig regel-spoilern i varje nu runda. Men sent att klaga nu förstås.
Jag har förklarat gång på gång.Jag vet inte om jag kan föreslå mig själv som envåldsordförande på livstid, men kan jag så gör jag det annars föreslår jag Brynolf, vad säger ni andra?
Och ut med Basse eller Octa.
Basse har ju ändå fixat poäng åt byn. Det betyder ju att han antagligen är bybo.Jag har förklarat gång på gång.
Nu vill du döda mig trots att Basse är 100% ond och har visat det. Jisses![]()