Varulv [KoK] - R11 - GAME OVER

Accepterar du ordförande Empiricus paket?

• Total voters
    8
Jag hänger inte med. Varför blev Stradt nattmördad av ulvarna?

Inte kan väl ulvarna styra vem som blir ordförande? Alla tre är väl kvar så de räknade väl med att chansen att en av dem blir vald som ordf är ganska stor.

@Vimes. Varför listar inte SL kvarvarande spelare i första posten på varje runda som brukligt. Jag börjar få svårt att hålla reda på vilka som är kvar.

Jaja, jag vet att mord går före hängning, så om ulvarna nu har råd med ett mord den här rundan så vinner de. Men det är i så fall bara för att reglerna är dåliga. Moraliskt blir det som sämst en draw, så det så.

Jag hänger inte med. Varför blev Stradt nattmördad av ulvarna?
För att annars hade han fått välja vem han ville till efterträdare. Nu blev det slumpat.

@Vimes. Varför listar inte SL kvarvarande spelare i första posten på varje runda som brukligt. Jag börjar få svårt att hålla reda på vilka som är kvar.
Det har jag också stört mig lite på faktiskt. Hade även önskat mig regel-spoilern i varje nu runda. Men sent att klaga nu förstås.

Så nu är spelet slut Octa! 2-1 till Impetigo i maratontabellen!
Är du ulv som har vunnit?

Du vet att vi bybor behöver fyra poäng till för att vinna.

Jag tycker din plan låter bra annars.
Hänga Basse/Big mama och ge ordförandeskapet till Brynolf!

Inte omöjligt att Empi är ulv men vi tvingas lite på denne nu.

Vi vet ju att @Empiricus är grön iom att @Octagonal högg honom i ryggen tidigare.
På samma sätt som vi enligt dig visste att Anthrox var röd. Snälla jag pallar inte den här diskussionen igen. Alla som hållit med mig har blivit mördade.

Att fastslå saker som fakta du omöjligt kan veta och som dessutom är felaktiga är inte bra bybospelat.

Impetigo istället för att hugga på mig så kan du ju börja spela som en bybo.

Du brukar lägga upp planer och försöka knäcka spel. Nu har du mest spelat mot byn i diverse omröstningar.

Det hade varit trevligt om någon orkar räkna på hur många poäng ulvarna har. Egentligen kan jag själv göra det men pallar inte nu.

Sov gott allesammans😇

Gomorron, semestern är över och kliniken kallar. Det känns väl egentligen som om ulvarna vann redan när Octagonal kände att det var säkert att kuppa ordförandeposten, men vi kör väl tills klockan klämtar. Tack för spel, @StradhLestat

Mina val är följande:
  • Jorden är platt som en pannkaka (Bybopoäng: 1 Ulvpoäng: 0)
  • 7G-nätet syftar till kontroll av husdjurens tankar 2-2
  • Bluetooth är egentligen en tandläkarkonspiration 3-1

Jag vet inte om jag kan föreslå mig själv som envåldsordförande på livstid, men kan jag så gör jag det annars föreslår jag Brynolf, vad säger ni andra?
Och ut med Basse eller Octa.

Har en ganska trött hjärna just nu, men i botten på kaffekoppen kanske jag hittar några skarpa analyser.

Fast nu ser jag att det inte finns en omröstning. Så det måste betyda att omröstningen inte längre spelar roll?

Det har jag också stört mig lite på faktiskt. Hade även önskat mig regel-spoilern i varje nu runda. Men sent att klaga nu förstås.

Jag hade önskat att stekta sparvar flög in i munnen på mig, men man kan ju inte få allt här i livet.

Men okej då, kvar i spel är:

Fjodor, BM, Brynolf, Empi, Basse, Octa och Impe

Jag vet inte om jag kan föreslå mig själv som envåldsordförande på livstid, men kan jag så gör jag det annars föreslår jag Brynolf, vad säger ni andra?
Och ut med Basse eller Octa.
Jag har förklarat gång på gång.

Nu vill du döda mig trots att Basse är 100% ond och har visat det. Jisses😇

Jag röstar JA för att vi måste. Ställningen är 4-3. Förlorar vi en spelare till åker vi.

Så vi behöver rösta igenom paketet och Empiricus behöver döda en ulv. Då finns det hopp.

Jag har förklarat gång på gång.

Nu vill du döda mig trots att Basse är 100% ond och har visat det. Jisses😇
Basse har ju ändå fixat poäng åt byn. Det betyder ju att han antagligen är bybo.

Det var du och @Anthrox som ulvade er och högg mig och Empi i ryggen.

Nu får ni betala priset 🤷🏻‍♂️

Back