Varulv [KoK] - R10

Accepterar du ordförande Big Mamas paket?

• Total voters
    8
De som röstade för Basse är förstås skumma. Men eftersom det var rätt sannolikt att Basse eller nån annan skummis ändå skulle bli nästa ordförande så är det inte självklart att alla ulvar skulle rösta ja där.
Ulvarna fattade förstås att det skulle se illa ut att rösta på basse, oavsett om det skulle gå igenom eller ej.

För mötets skull vill jag ha sagt att jag alltid stöttat Big Mama och velat se henne som ordförande länge nu! ✌️💪🤙

Men det var ju typiskt att jag skulle klanta till poängen och allt. Förlåt igen.

Varför mörda Sidd? Han och Octa hade gått lite hand i hand det här partiet. Om Sidd är grön så borde ju Octa också vara det lixom. Och vilken ulv vill väl gröna Octa om han inte OCKSÅ är en?

Mhm jojo

Om man ska ta fram det där rakbladet som jag lånat från min granne Mogens Ockhammar och skär bort all skit... Så är det ju rimligt att de som röstat för Basse är skumma, och såvitt jag vet är det ungefär samma folk som röstat MOT Octa. Dvs Emo och Imo. Octa är som sagt en kanalje, men vi överlevde hans två ordförandeskap utan något synbart fuffens.

Jag vill ju inte tro att Emp är en fuling visserligen. Men Imp ser mer och mer stekt ut ju mer jag försöker tänka.

För mötets skull vill jag ha sagt att jag alltid stöttat Big Mama och velat se henne som ordförande länge nu! ✌️💪🤙

Men det var ju typiskt att jag skulle klanta till poängen och allt. Förlåt igen.
Basse, jag tycker du verkar vara världens trevligaste kille. Men just nu, snälla, vill jag inte sitta ihop med dig. Sorry.

Om vi räknade rätt förra rundan så hade ulvarna 2p kvar. De har nu fått 1 passiv + 2 från Basse. Så 5 poäng.

Ikväll kommer alltså ett mord till. De är då nere på 2.

Och i början på nästa runda när Stradhs slappa fingrar läggs om ordförandeklubban, får de 1 passiv poäng, vilket ger ett mord till. Då är de sedan nere på 0.

Och då startar andra halvlek.

Men då är ulvarna lika många som vi, 3-3. Och vi dödde. Game over man, game over!

Om vi nu SKULLE överleva 4-3 av nån anledning så är det alltså andra halvlek, och vi har lite bättre chans än 50/50 att en snel helst får bygga paket. Sen behöver vi lira snygg volleyboll med ordförandeskapet i ett par rundor för att ta hem det.

En utmaning värdig WRNUs skarpaste by!

Är det ingen som känner Stradh IRL? Han är ju aktiv på diverse forumträffar om jag fattat rätt. Åk hem till honom och spela lite luta nedanför hans fönster.

Ingen verkar vara emot, så här.

1. Du ska välja en konspiration att lägga i paketet, en att slänga och en att skicka vidare till nästa ordförande. Du har följande konspirationer att välja på:

• Jorden är platt som en pannkaka (Bybopoäng: 1 Ulvpoäng: 0)
  • En hemlig molnfabrik i Svampen i Örebro täcker ständigt staden med deprimerande regn (2-0)
  • Om man ser såpan “Vänner och fiender” baklänges blir man matad med sublimala satanistiska budskap (2-1)
2. Utse en ordförande till nästa runda.

3. Om du vill får du nominera någon till utröstning.

Om paketet du satt ihop röstas igenom får du följande förmåga:
Skugga (siande), ta reda på rollen en annan spelare har (fraktionstillhörighet och vilken organisation spelaren representerar)

• Jorden är platt som en pannkaka (Bybopoäng: 1 Ulvpoäng: 0)
  • En hemlig molnfabrik i Svampen i Örebro täcker ständigt staden med deprimerande regn (2-0)
  • Om man ser såpan “Vänner och fiender” baklänges blir man matad med sublimala satanistiska budskap (2-1)
Det ser ju onekligen ut som att du har ändrat poängen, eftersom bara det första alternativet har med "bybopoäng" resp "ulvpoäng". Nog säkrast att du tar en screenshot av PMet och postar, så vi törs tro på dig.

Back