Ulvarna fattade förstås att det skulle se illa ut att rösta på basse, oavsett om det skulle gå igenom eller ej.De som röstade för Basse är förstås skumma. Men eftersom det var rätt sannolikt att Basse eller nån annan skummis ändå skulle bli nästa ordförande så är det inte självklart att alla ulvar skulle rösta ja där.
Du kan inte ha trott att jag på riktigt hade ett siande som jag inte använt förrän kl tio i elva?Brynolf jag hoppades din sena vändning tydde på ett grönt siande.
Väldigt så.Rödande att dra ut påt
Du kan gå och lyfta lite mark, karl! Fnys! *slänger alla mina DJ Bazze-vinyler*För mötets skull vill jag ha sagt att jag alltid stöttat Big Mama och velat se henne som ordförande länge nu!
Men det var ju typiskt att jag skulle klanta till poängen och allt. Förlåt igen.
Basse, jag tycker du verkar vara världens trevligaste kille. Men just nu, snälla, vill jag inte sitta ihop med dig. Sorry.För mötets skull vill jag ha sagt att jag alltid stöttat Big Mama och velat se henne som ordförande länge nu!
Men det var ju typiskt att jag skulle klanta till poängen och allt. Förlåt igen.
Men GUUD fram med dem baraBasse, jag tycker du verkar vara världens trevligaste kille. Men just nu, snälla, vill jag inte sitta ihop med dig. Sorry.
Det ser ju onekligen ut som att du har ändrat poängen, eftersom bara det första alternativet har med "bybopoäng" resp "ulvpoäng". Nog säkrast att du tar en screenshot av PMet och postar, så vi törs tro på dig.
- Jorden är platt som en pannkaka (Bybopoäng: 1 Ulvpoäng: 0)
- En hemlig molnfabrik i Svampen i Örebro täcker ständigt staden med deprimerande regn (2-0)
- Om man ser såpan “Vänner och fiender” baklänges blir man matad med sublimala satanistiska budskap (2-1)