Vimes
Gallerix
Jag förstår fortfarande inte varför Basse inte bara ljög om det?
Det är jätteläskigt att ljuga! Ulvarna vet inte vad byn sitter på för information eller för förmågor i ett sådant här spel.
Jag förstår fortfarande inte varför Basse inte bara ljög om det?
Mmm, rev mitt icke-existerande hår när byn glatt avfärdade att man kunde väkta varandra genom att dansa.Ja, den vinbägaren var ju redan avverkad i R1.
Verkligen, medan jag fortfarande följde speltråden i R1 och tidig R2 så hade jag svårt att se några ulvtells från dem öht, trots att jag visste facit.Nåja, ulvgänget gjorde dock en helgjuten insats med att skådespela bybor.
Vilka vi? Jag hade korn på Brynolf nästan hela tiden!Sen skulle vi inte släppt Brynolfs jävla ARBORIST. Typisk "jag måste komma på något som ingen annan har!"-lögn.
Och även om nu SHEIN tydligen är ett lågprismärke, är det något en hederlig nora-bo har på sig?Jag förstår fortfarande inte varför Basse inte bara ljög om det?
Det blir ännu en helt omöjlig balanspunkt att försöka ställa in hur svårupptäckta mekaniker är.
Det är 100 % något en hederlig nora-bo har på sigOch även om nu SHEIN tydligen är ett lågprismärke, är det något en hederlig nora-bo har på sig?
Det var en rätt hård dom över fluffet när ulvarna kunde outa det som skulle vara tydliga ulvtells
Och även om nu SHEIN tydligen är ett lågprismärke, är det något en hederlig nora-bo har på sig?
Det var en rätt hård dom över fluffet när ulvarna kunde outa det som skulle vara tydliga ulvtells
För övrigt: Alla som tycker att jag gjorde en dum grej som introducerade chiffer till det här gänget - ni har inte en aning om hur mycket jag ångrar mig!
Jag visste att @Sidd smulat chiffrerat förra spelet
Så om han var siare nu skulle han säkert göra så nu också.
Och han skriver såhär hela tiden.
Med fem meningar, varje mening på en ny rad.
Det ser så jävla mycket ut som att han gömt något i det.
Att leta igenom 28 versioner av samma inlägg efter smulningar är svintråkigt.
Och även om nu SHEIN tydligen är ett lågprismärke, är det något en hederlig nora-bo har på sig?
Ja, och det har eskalerat så snabbt. I MU5 kunde jag glatt lägga in VÄKTAR ochiffrerat i de fem meningarna i min startpost, var ett halvår sen. Nu ska man chiffra 3 bokstaven efter skiljetecken typ så inte @RasmusL snabbt knackar ihop lite kod för att leta reda på det.För övrigt: Alla som tycker att jag gjorde en dum grej som introducerade chiffer till det här gänget - ni har inte en aning om hur mycket jag ångrar mig!
Jag visste att @Sidd smulat chiffrerat förra spelet
Så om han var siare nu skulle han säkert göra så nu också.
Och han skriver såhär hela tiden.
Med fem meningar, varje mening på en ny rad.
Det ser så jävla mycket ut som att han gömt något i det.
Att leta igenom 28 versioner av samma inlägg efter smulningar är svintråkigt.
Jag hade ju Basse pingad på radarn men just att han var tvungen att dansa tryckare med offret var ju för övertydligt för att jag skulle tro. Tänkte dock att denne behövde vara på dansgolvet med offret. När det väl var blod där så ville inte jag till den zonen. Detta nerfade tyvärr det roliga Väktartänket.Nej, ulvarna behövde inte specificera vilken ulv som utförde mordet. Bara en ulv antingen dansade med offret eller satt i baren med offret gick mordet igenom.
Jag tyckte verkligen jag var löjligt övertydlig i R2 starten att Basse hade mördat BB7 men alla vägrade ens överväga att det kunde ha någon betydelse vem som dansade med offret.
Jag pendlade mellan syntesen "jag spelar med ett gäng fårskallar" till antitesen "du kan inte kommunicera med andra människor öht" men landade tillslut i den rimliga syntesen "all kommunikation är omöjlig, varje människa är en ö, vi är alla ensamma i universum".![]()
D är väl iaf inte i alla spel där siarna får flufftunga svar på sitt siande?Bra arrat, du har inget att be om ursäkt för! Spelet var kul!!!!