Var skaffar man sig egentligen en ordentlig kilt? Jag menar nu inte högtidsvarianten, utan en enkel, enfärgad sak som funkar som sommarplagg för de av oss som inte trivs i kortbyxor. Något i stil med det här, fast utan att man behöver beställa från andra sidan pölen.
Jag tycker du ska skaffa en sarong istället. De finns i många fina färger och är inte så dyra. Säskilt inte om du tittar in på Kupan eller Myrorna när solen kommit igång.
Jag skule skaffa kilt just för att jag är så ämlanms varm av mig. Kan tänka mig att det är jäkligt skönt med fritt blås på bena.. Kan tänka mig att ha kilt av samma anlednig som jag går i shorts, att det är fasen så mycket skönare än långbyxor.
Blåkläder (tror jag) lanserade för ngt år sedan en arbetskilt...finns antagligen där de säljer just blåkläder och andra arbetskläder...tex jula, biltema...osv...har för mig att jag kollade att priset låg runt 600pix... http://www.blaklader.com/sv/sok/?searchtext=kilt
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.