Nekromanti Kayat is back

Arfert

Facit
Med en del bilder till Fantasy! Superkul naturligtvis.

12031402_901880943227499_3554447971533544262_o.png

Bland de snyggaste stenarna jag sett illustreras i ett rollspel.
Ja. Jag menar det.

Han sysslar inte så mycket med bilder längre, vad jag förstått, utan mer med musik. Det verkar som att han inte hade tecknat fantasy på evigheter.

Arfert;n125480 said:
Han sysslar inte så mycket med bilder längre, vad jag förstått, utan mer med musik. Det verkar som att han inte hade tecknat fantasy på evigheter.
Too bad! Han har ju sannerligen (alltid haft) en skön touch i sitt tecknande. Det är imho något av en förlust att han inte förgyller Nörd-Sverige med mer svartvitt ögongodis.

Av vad jag har förstått från gemensamma vänner är han en riktigt bra folkmusiker — tyvärr har jag inte hört honom själv. I en perfekt värld hade han haft tid att fokusera på både det och tecknandet,

Häftig Bild skall bli kul att se vilket äventyr eller regel bok den dyker upp i :)

Thread necro... Beställde just Fantasy! 3.0, delvis pga Kayats illustrationer. Har han gjort fler bilder till Fantasy!?

PS Finns det ngn sammanställning över vilka spel Kayat medverkat i? Kända är väl Svavelvinter EA1, Mutant 2, Nattens Fasor, Äventyrspaket 1, en hel del Sinkor förstås, Nattens Varelser, men det vore kul med en fullständig förteckning - finns det?

Last edited:
Back