Nekromanti * Karaktärer *

The_shadow

Warrior
Joined
13 Mar 2002
Messages
330
Location
Lidköping, Västergötland
Re: Förtydligande

Sjysst en lönnmördar dvärg!!!!! Kan inte du skicka alla värden och en liten historia så jag vet hur han agerar. Jag behöver honom i ett aventyr. (det vore väl satan om en av mina högst irriterande spelare inte skulle dö!!!!!)/images/icons/dragon.gif

Siege that castle. they´ll break before dawn...
 

Freelancer

Warrior
Joined
22 Dec 2001
Messages
221
Location
Örebro
Om du inte är Kafer-Thon så bör du inte få ha en ahma. Dessutom tror jag inte en Bazirk Gûrd tas in som lärjunge hos dom heller.. Men om din SL tycker det är OK så visst...
Men jag skulle ju inte göra det...
 
Joined
29 Jul 2001
Messages
814
Location
Stockholm.
Re: Förtydligande

"Kan inte du skicka alla värden och en liten historia så jag vet hur han agerar. Jag behöver honom i ett aventyr. (det vore väl satan om en av mina högst irriterande spelare inte skulle dö!!!!!)"

Skapa en egen lönnmördare då, om du så gärna vill ha kål på någon!!
Ska du aktivt döda en rp?
Roligt....kanske skulle försöka prata om det istället...
 

The_shadow

Warrior
Joined
13 Mar 2002
Messages
330
Location
Lidköping, Västergötland
Re: Förtydligande

Sedan jag förklarade för honom att man kan parera och blockera med skölden har han blivit hopplös att döda. och nu har han blivit lite FÖR gapig. så nu ska han dö ( helst så plågsamt som möjligt)./images/icons/dragon.gif
 

Ghorax

Veteran
Joined
17 Oct 2001
Messages
185
Location
Märsta, Stockholm
Re: Förtydligande

Vadå ska du döda en helt oskyldig dvärgasmed va.. Fy på dig... Ska se när jag har tid att lägga in värdena...
 

Lan

Veteran
Joined
6 Mar 2002
Messages
113
Location
Ängelholm
Till!

Ja det hade varit kul. Historian och diverse värden är vad jag ber om...Det gäller alla...
 

Ghorax

Veteran
Joined
17 Oct 2001
Messages
185
Location
Märsta, Stockholm
Re: Förtydligande

Om de nu är så otroligt irriterande kan du ju kontraktera mig så kan jag låte dem trilla av pinn, en efter en... Hehehehehe/images/icons/devil.gif
 

Belgarth

Swordsman
Joined
7 Jun 2001
Messages
401
Location
Borås
Min Nomarin är levande legend i vår grupp han är en Newbie karaktär (den första jag gjorde) och har aldrig dött. vi har spelat i ca ett år vilket gör att han är ganska stark Sanari magiker nu
 

Sabelkatten

Swordsman
Joined
7 Sep 2000
Messages
653
Location
Sundbyberg
Re: Förtydligande

Sedan jag förklarade för honom att man kan parera och blockera med skölden har han blivit hopplös att döda. och nu har han blivit lite FÖR gapig. så nu ska han dö ( helst så plågsamt som möjligt).

Testa med en magiker som sitter uppe på ett hustak och lägger 2:a magnitudens "Smärta" på honom medans magikerns underhuggare uppehåller honom.

Funkade tokbra mot oss iaf... Även om Miri inte däckade förrens hon var tungen att slå Ob6T6 mot sitt chockvärde på 9 /images/icons/shocked.gif!

Själv så var jag tyvärr upptagen med att försöka övertyga en mördad alv om att inte dra än, så jag kunde inte hjälpa dem. Och inte lyckades jag prata tillbaka alven heller /images/icons/mad.gif.

/Henrik
 

Ziir

Veteran
Joined
12 Feb 2002
Messages
128
Location
Umeå
Re: Vad är en ahma? [OT&NT]

Det är en dolk utan parerstång och med en vågformad klinga.
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Re: Förtydligande

Taget!! Ut med dig och leta rätt på honom så fixar jag resten.
 

Attack Bosse

Veteran
Joined
5 Jun 2000
Messages
100
Location
Göteborg
Re: Förtydligande

Jag har fått upp ett spår. Senast sågs herr Ivian iförd kvinnokläder tillsammans med ett hyggelmonster i Jarla. De lär enligt uppgift ha varit där för att inhandla tekakor, men jag anar ugglor i mossen.
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Re: Förtydligande

Det kanske är hans nye väpnare? Den senaste är antagligen redan utsliten.
Not: Kan du tänka dig att nöja dig med några lätt begagnade oskulder? Spottkoppen är helt ny.
 

Attack Bosse

Veteran
Joined
5 Jun 2000
Messages
100
Location
Göteborg
Re: Förtydligande

Tja, spottkoppen är ju det viktigaste. Om du kan intyga att den är helt fräch så är det okej, om oskulderna redan är använda.
 

volador

Veteran
Joined
22 Mar 2002
Messages
148
Location
Karlskoga
Re: Vad är en ahma? [OT&NT]

alla får och kan ha en ahma....bara att välja vapen för 5x val från främmande kulturer....sen hur länge du överlever med den i din ägo är ju en helt annan femma
 
Top