Sjysst en lönnmördar dvärg!!!!! Kan inte du skicka alla värden och en liten historia så jag vet hur han agerar. Jag behöver honom i ett aventyr. (det vore väl satan om en av mina högst irriterande spelare inte skulle dö!!!!!)/images/icons/dragon.gif
Om du inte är Kafer-Thon så bör du inte få ha en ahma. Dessutom tror jag inte en Bazirk Gûrd tas in som lärjunge hos dom heller.. Men om din SL tycker det är OK så visst...
Men jag skulle ju inte göra det...
"Kan inte du skicka alla värden och en liten historia så jag vet hur han agerar. Jag behöver honom i ett aventyr. (det vore väl satan om en av mina högst irriterande spelare inte skulle dö!!!!!)"
Skapa en egen lönnmördare då, om du så gärna vill ha kål på någon!!
Ska du aktivt döda en rp?
Roligt....kanske skulle försöka prata om det istället...
Sedan jag förklarade för honom att man kan parera och blockera med skölden har han blivit hopplös att döda. och nu har han blivit lite FÖR gapig. så nu ska han dö ( helst så plågsamt som möjligt)./images/icons/dragon.gif
Min Nomarin är levande legend i vår grupp han är en Newbie karaktär (den första jag gjorde) och har aldrig dött. vi har spelat i ca ett år vilket gör att han är ganska stark Sanari magiker nu
Sedan jag förklarade för honom att man kan parera och blockera med skölden har han blivit hopplös att döda. och nu har han blivit lite FÖR gapig. så nu ska han dö ( helst så plågsamt som möjligt).
Testa med en magiker som sitter uppe på ett hustak och lägger 2:a magnitudens "Smärta" på honom medans magikerns underhuggare uppehåller honom.
Funkade tokbra mot oss iaf... Även om Miri inte däckade förrens hon var tungen att slå Ob6T6 mot sitt chockvärde på 9 /images/icons/shocked.gif!
Själv så var jag tyvärr upptagen med att försöka övertyga en mördad alv om att inte dra än, så jag kunde inte hjälpa dem. Och inte lyckades jag prata tillbaka alven heller /images/icons/mad.gif.
Jag har fått upp ett spår. Senast sågs herr Ivian iförd kvinnokläder tillsammans med ett hyggelmonster i Jarla. De lär enligt uppgift ha varit där för att inhandla tekakor, men jag anar ugglor i mossen.
Det kanske är hans nye väpnare? Den senaste är antagligen redan utsliten.
Not: Kan du tänka dig att nöja dig med några lätt begagnade oskulder? Spottkoppen är helt ny.
alla får och kan ha en ahma....bara att välja vapen för 5x val från främmande kulturer....sen hur länge du överlever med den i din ägo är ju en helt annan femma
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.