Nekromanti Kaosslottets förbannelse, ett äventyr jag jobbar på

azzmazzter300

Veteran
Joined
14 Apr 2015
Messages
111
Om jag någonsin ber om pengar för något relaterat till det här projektet kommer det vara när det är färdigställt, typ för att ge ut det som bok eller vad nu rollspelssveriges konsensus om bästa sätt att avnjuta en produkt är vid tillfället. Min största ambition med det här projektet är att jag ska ha roligt, och min erfarenhet är att sekunden som pengar är involverade så riskerar jag detta.
 

Hunk

Hero
Joined
3 Aug 2001
Messages
1,419
Om du inte ger ut detta i tryckt form kommer det att vara en skymf mot all anständighet och allt som är vackert! Jag skulle helst vilja att den här krönikan slutar nu och att vi tvingas vänta i ovisshet ett drygt halvår på det tryckta resultatet. Äventyret är egentligen för bra för att kunna existera, men jag märker att din strävan efter dramaturgisk perfektion gör att det vi vanliga rollspelare aldrig skulle kunna uppnå i våra vanliga gråtrista spelvardagar äntligen visar sig vara möjligt.
 

Fridigern

Swordsman
Joined
23 Sep 2014
Messages
404
En administratör får ta fram Azzmazzter300:s IP-adress så att vi kan gå dit och hungerstrejka utanför hans hus tills han kapitulerar och låter oss läsa resten.
 
Top