Hej! Har du en massa D&D-minis du vill bli av med? Jag är på jakt efter .. tja .. det mesta. Gärna en "säck" blandade minis av alla slag. Ju mer desto bättre. Dubbletter och sånt är bara trevligt.
Jag har en hög på ett hundratal figurer jag funderat på att slänga upp på tradera. Jag kan göra en översikt om ett par dagar, men tills dess finns den här något ouppdaterade listan: Underdark-profil
Jag borde egentligen göra en bytesprofil på Underdark eller nåt, för att bara leta miniatyrsäckar med commons och dubletter hjälpte mig inte alls. Det stora problemet tror jag är att själva minisspelet är för litet i Sverige, så de flesta som handlar boosters är ute efter dubletter och commons från D&D3.5MM1 och D&D4MM, snarare än udda rare-figurer med CR19 från Monster Manual 5.
Aktiv användare från Underdark som jag är så är vi både DDM och vanliga rollspelare som är där och byter figurer och snackar om allt möjligt. Själv är jag 99% rollspelare och letar figurer för att ha när jag spelar.
Här är min profil på Underdark: De som står under Att Byta, byter jag antingen mot andra D&D minitures eller säljer. Kan tänka mig att byta såna mot D&D 3.5 regelböcker också.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.